AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Hvordan er utroskap sexen ? Hva er annerledes, hva er forskjellen? Del gjerne Anonymkode: 9dbf0...ecf
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Min erfaring er at selve sexen ikke er noe bedre. Flørtinga og begjæret i forkant derimot er tusen ganger bedre. Er nok det som gjør at jeg stadig går på en smell. Anonymkode: 0c275...bb2 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Føler meg mere frigjort. Tørr å be om at han gjør ting med meg og jeg tar for meg av han. Når jeg har sex med menn som ikke er utro, er det litt mer på spill. En utro mann ser jeg ikke på som potensiale, men det gjør jeg stort sett med de single jeg velger å ligge med. Anonymkode: 75cf6...a00 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flørtinga og begjæret i forkant derimot er tusen ganger bedre. Ja + spenningen med det forbudte og hemmelige, og da blir jeg kåtere. Og da blir ofte sexen hetere og bedre, jeg er mer oppspillt, trigget og kåt. Litt sånn herlig "ludderaktig", våger å gi meg hen og ta for meg mer. Anonymkode: ce0da...964 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Min erfaring er at selve sexen ikke er noe bedre. Flørtinga og begjæret i forkant derimot er tusen ganger bedre. Er nok det som gjør at jeg stadig går på en smell. Anonymkode: 0c275...bb2 Kunne ikke sagt det bedre selv😅 Anonymkode: d0efe...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå