Gjest Traktorkusken Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg bruker p-plaster. Hadde siste blødning 21.september. plastret mitt datt av natt til 6.okt. Satte på et nytt plaster på kvelden 6.okt. Ble litt usikker på om eggløsning har skjedd, så valgte å ta en eggløsningstest. Teststreken var veldig sterk, men ikke positiv. I og med vi hadde hatt sex samme dag, valgte jeg å ta en angrepille. Tok en graviditetstest og eggløsningstest på tirsdag (11.okt). Graviditetstesten var positiv og eggløsningstesten var nesten positiv. nå har jeg blødd litt brunt, med varierende mengde. Testet igjen i går, og da var graviditetstesten negativ. Hadde litt ferskt blod i stad, men nå var det ingenting. Noen som kan hjelpe meg å tolke dette? Kan dette ha vært en kjemisk graviditet?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Du er ikke gravid nå, så da er det vel ett fett?? Anonymkode: e4963...72e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Skrevet 14. oktober 2022 Testene er ikke alltid like sensitive, så svak positiv tirsdag og negativ onsdag trenger ikke bety noe. Test igjen om en uke, så er du sikker. Anonymkode: 4809f...eb1
Gjest Traktorkusken Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du er ikke gravid nå, så da er det vel ett fett?? Anonymkode: e4963...72e Svar på spørsmålet mitt
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 Svak positiv og så negativ kan ha vært kjemisk ja. Test igjen om en uke for å være sikker, men siden testen er negativ og du har hatt blødning nå tviler jeg på du er gravid. Kanskje du bør finne en annen prevensjonsmetode?🤔 Anonymkode: f0b32...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå