Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 har ett eller annet bak i halsen..kjenner at det er mer som en byll som er der når jeg svelger. kikket med speil og daså jeg noe som minnet om det + atdet så ut som at det var noe hvitt på den,.. dette varhelt bak i halsen... hva er dette?
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Å fyttegrisen omdu har det samme som jeg hadde i vinter før i år, synes jeg utrolig synd på deg. Ble innlagt på sykehus og de måtte åpne halsbyllen med sprøyte og tang 4 dager hver morgen. Men da var den blitt såpass stor, så du bør komme deg til legen så fort som svint! Det med tanga var det jævligste jeg har vært borti i hele mitt liv, selv om det bare tok 1 sek, så det er jo en liten trøst. Så rant det puss ut jeg måtte hoste opp hele dagen også. Ikke noe behagelig. Sier ikke dette for å skremme deg, mer for å forberede deg på at det kan være noe sånt. Isåfall får du en for huff og fy!
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 det hørtest jo heeeeelt forferdelig ut!!!!
Iceglow Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Både det til gjest og det til Towelie høres ut som slike “byller” som iblant dannes på mandlene (om enn Towelie sin høres ekstrem ut!). Om jeg ikke husker feil så tas de fleste slike, om de ikke forsvinner av seg selv, hos legen med litt lokalbedøvelse, og et lite stikk. Ikke artig å ha noen pirkende nedi halsen, men det går fort over. God bedring
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 Kom deg til en lege og spør ham/henne (i stedet for å høre på ufaglærte synsere som meg, hehe..;-))
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Men jeg har helt ræva mandler også, tåler ikke en dritt! Legen sa det var det verste tilfellet han hadde sett, så du er forhåpentligvis ikke like uheldig! fra meg som går med skjerf både ute og inne i år!!
Kelsey Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Trådstarter: Det høres veldig ut som halsbyll. Jo lengre du går med den jo verre blir det, så sjekk det ut så fort du kan. Towelie: hvis du får sånn en gang til så synes jeg de burde vurdere operasjon av mandlene. Da jeg var på sykehus pga slik byll fikk jeg valget mellom samme behandling som deg eller å operere bort mandlene. Så valget var ikke så vanskelig. Jeg var bare 12 år da, men har hørt at om du har hatt det fler ganger enn en så skal du få vurdert operasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Har bare hatt det en gang, og jeg ville veldig gjerne fjerne mandlene der og da, men de mente det ikke var nødvendig. Jeg synes det var det, for å ikke gjøre det er som å bare sitte og vente på fler halsbyller og betennelser..
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Å fyttegrisen omdu har det samme som jeg hadde i vinter før i år, synes jeg utrolig synd på deg. Ble innlagt på sykehus og de måtte åpne halsbyllen med sprøyte og tang 4 dager hver morgen. Men da var den blitt såpass stor, så du bør komme deg til legen så fort som svint! Det med tanga var det jævligste jeg har vært borti i hele mitt liv, selv om det bare tok 1 sek, så det er jo en liten trøst. Så rant det puss ut jeg måtte hoste opp hele dagen også. Ikke noe behagelig. Sier ikke dette for å skremme deg, mer for å forberede deg på at det kan være noe sånt. Isåfall får du en for huff og fy! ← Er dette nødvendig?
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Ja, faktisk, for jeg lot den være der så lenge at det ble alvorlig truende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå