AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Mine beste sparetips: Vi som er i jobb i det offentlige får ekstra utbetalinger 4 ganger i året: Skattepenger, feriepenger, etterbetaling etter lønnsoppgjør på høsten, halv skatt i desember. Jeg tar utgangspunkt i hva jeg vanligvis får utbetalt og setter alt overskytende inn på bufferkonto. Anonymkode: 9c2eb...938
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Er det virkelig ditt beste tips? Anonymkode: 80504...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Utrolig udugelig sparetips 😛 Anonymkode: a023c...c62 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Mine beste sparetips: Vi som er i jobb i det offentlige får ekstra utbetalinger 4 ganger i året: Skattepenger, feriepenger, etterbetaling etter lønnsoppgjør på høsten, halv skatt i desember. Jeg tar utgangspunkt i hva jeg vanligvis får utbetalt og setter alt overskytende inn på bufferkonto. Anonymkode: 9c2eb...938 Javel.... Du vet at ingenting av dette, bortsett fra lønnsoppgjør, er ekstra utbetalinger? Anonymkode: 015ec...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå