Gå til innhold

Hvordan fortelle at man er creepy? Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste tråden om menn som er creepy og fant ut dette: Jo, jeg er nok litt creepy.

Hvordan skal man fortelle dette? Skal man si det med en gang eller vente?

Anonymkode: 620d8...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potensiell brannfakkel. Hva med å bare ikke være det?

Anonymkode: 3e283...2c3

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Si det med en gang. Om du faktisk er creepy så kan det være greit med en tidlig advarsel.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

På hvilken måte er du creepy da?

Anonymkode: ed379...1fe

Skrevet

Hvordan creepy? 😬 Ble sykt nysjerrig!

Skrevet

Bare skriv «jeg er creepy» i teksten? Problem løst. 

Anonymkode: c0e71...5dd

• Nyttig 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva det var du kjente deg igjen i i tråden , men jeg tenker at så lenge man er ufarlig og har normal høflighet så holder det vell lenge å bare snakke sammen å bli kjent. Er det visse ting du tenker kan bli utfordrende/komplisert så kan du vell spore litt inn på de temaene tidlig så man får det litt ut av verden. 

Viss man oppriktig føler man må si til folk at man er ett creep/litt creepy så har man ett problem tenker  jeg og da burde man kanskje heller jobbe litt med seg selv før man prøver igjen. 🙈 tror ikke det finnes noen god måte å si det på😂 og det er vell ikke å si det som er problemet heller, men at man er det. Så da må man endre på det. 

Viss det er snakk om helt vanlige greier som enkelte kvinnfolk bare reagerer på "uten grunn" så er det ikke noe du trenger å varsle om uansett. Da er det dem som har ett problem og ikke deg. Og det får de finne utav selv.

Skrevet

Hva med å bare slutte med den type oppførsel istedet?

Du trenger ikke si noe, vi merker det og blokkerer deg.

Anonymkode: aabaf...47c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...