Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt antall film man kan ha av gangen for en fast sum pr måned. Har noen her prøvd/ har kjennskap til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde film24, omtrent samme greia. Ble et pes å huske på å sende inn filmene etter at vi hadde sett dem, og vi måtte jo se endel for at det skulle lønne seg. Man setter opp ønskeliste på hvilke filmer man har lyst til å se, selvom vi hadde rundt 30 filmer på lista skjedde det aldri at vi fikk noen av de som lå øverst på lista. Gadd tilslutt ikke mer...

Skrevet

Jeg tester ut Brafilm nå, får se 4 filmer gratis i testperioden. Synes de er i overkant treige, men så vet jeg ikke hvordan lagersystemet deres funker heller da (fikk mail 22.11. om at tilbakesendt film var mottat men ikke mail om at ny film var sendt ut før 25.11.). De har hvertfall levert 4 filmer innenfor de 3 ukene jeg har hatt på meg og alle fra øverste delen av lista mi (har flere nyere filmer der). Hvis jeg ikke sier i fra at jeg ikke vil ha flere filmer er jeg bundet i 3 mnd, men man kan betale litt mer og ha en mnd om gangen, h.h.v. 129/149 i mnd for en film. Tror jeg skal drøye det og teste noen andre også. Ble det ikke foretatt en test av slike tjenester forresten?

Skrevet

Har vært medlem av Brafilm i over ett år før jeg sa opp og gikk over til Film24

Det var bra i begynnelse hos Brafilm men så begynte de å bli utrolige trege... ikke har de film som vil jeg se heller for alt er jo lang ventetid på.

Nei.... ga de opp, håper Film24 er bedre men man vet aldri.... iallfall så er det ikke så lange ventetid på filmene og de er gangske kjappe på å levere..... så lenge de varer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...