Gå til innhold

Jeg overbeviste kjæresten om å omskjæres, nå kan vi ikke ha sex lenger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min hadde trang forhud når vi ble sammen, det gikk greit når den var slapp så han fikk vasket seg og hele den pakken. Men jeg hadde bare sett litt mindre en halve penishode når den var stiv mens jeg har gått ned på han. Grunnen til at han ikke hadde gjort det før var fordi penis hode hans var ganske sensitivt, han følte det kom til å skape mer smerte å ikke ha noe som beskyttet område, og han var vandt med at kjæresten før meg aksepterte han slik han var så de fant ut hvordan de best kunne ha sex sammen som vi har gjort. Hvor han tilfredstiller meg på andre måter, mens selve sexen avhengig av hvem som styrer, ble den puttet inn og så fikk jeg aldri føle hele lengden gå inn og ut, det var nesten som en mer avansert form for onanering. 

Jeg har vært med noen som var omskjært når han var 20 før jeg ble sammen med han og hadde fortalt meg om lignende problem og hvor mye bedre ting ble for han etterpå å ha sex med andre kvinner. Han var mindre følsom, holdt ut lenger, vaske var ikke lenger noe han trengte å gjøre ekstra steg for. 

Kjæresten min hadde hørt lignende historier men han var fortsatt redd, og han viste heller ikke hvordan han skulle klare å jobbe om det å ha på seg klært, og gå rundt kom til å skape han store smerter når penis hode ville bli presset mot bokseren. Vi gjorde det sånn at vi tok ut ferien vår i slutten Juni hvor vi skulle ha en hjemme ferie og kose oss med hobbyene våre mens han brukte tiden på å få leget. 

Der er problemet, vi ble fortalt normalt vil det verste være over etter 4 til 6 uker i noen tilfeller kan det ta opp til 2 måneder før ubehaget forsvinner helt, er nå i Oktober. Han må nå smøre på seg spesial krem som senker senisitviteten, noe han må gjøre regelmessig flere gang om dagen for slik jeg har fått det forklart, og legen sier det er vanlig i den tidlige fasen. Når penishode hans treffer visse objekter er det samme type smerte som når du får nervetannpine. Jeg er helt fortvillet, eneste måten vi har klart å ha litt sex på er om han smører seg inn med kremen, putter på kondom og vi passer på å ikke ha sex for lenge. Vi prøvde med uten kondom men jeg merket at kremen påvirket meg samtidig som kremen fort sluttet å virke på han pga all friksjon. 

Så ikke bare fikk jeg han til å gå igjennom en ekstremt smertefull opplevelse de første to ukene, han gjorde det beste han kunne for å skjule det men det er bare så mye smerter ett meneske kan ta tils tårene kommer. Jeg har nå ødelagt penisen hans fordi jeg trodde jeg viste best og at det umulig kunne bli problemer med noe som på millionvis av mennesker gjør når de er babyer.

Jeg prøver å lette etter methoder for å kunne hjelpe han få fikset dette, vet det er mye snakk om for tiden at de er umoralskt å gjøre mot barn (selv om kjæresten min har sagt han ønsket det ble gjort når han ble født). Har sett at det tydeligvis skal være de som har klart å få tilbake forhud, jeg bare ikke vet hvor mye av det som er sant. Vil det også fungere for noen som hadde problemer med forhuden fra før. 

Jeg er desperat etter hjelp her, han sier ingenting om det, aldri lagt noen skyld når det gjelder meg, jeg synes han fortjener å rope meg rett opp i ansikte. Jeg har hatt stor sex drift hele livet, klarer ikke å få meg til å prøve meg på han og gjøre andre ting, siden jeg kan onanere han så lenge jeg unnår penis hode eller passer på at han bare føler insiden av kjekken, ganen, eller tungen om jeg ikke beveger tungen. Så venter heller til når han er humør for å teste.

Anonymkode: cea2c...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke ødelagt penisen hans. Han valgte å ta en nødvendig operasjon som innebærer en del rehabilitering. Han må ta opp med legen sin at han fortsatt er sensitiv etter 3+ måneder, så legen kan si hva som kan gjøres. 

Anonymkode: ed885...9da

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har ikke ødelagt penisen hans. Han valgte å ta en nødvendig operasjon som innebærer en del rehabilitering. Han må ta opp med legen sin at han fortsatt er sensitiv etter 3+ måneder, så legen kan si hva som kan gjøres. 

Vi er i kontakt med lege, vi hjelper hverandre begge på det viset, jeg har noe medisinske problemer selv og lærte for lenge siden at man bør ikke dra til lege alene. Ikke alt man alltid får med seg, og det er greit å ha noen som kan huske ting for deg, noe han har gjort flere ganger.

Legen sier hun vet ikke hva som er feil, hun har sendt saken videre til en kollega som sa han ikke kunne skjønne hvorfor problemet ikke har gitt seg. Så vi kommer jo til å må søke spesialist via privat sektor, muligens ut av Norge da de ikke har mye erfaring med omskjæring i forhold til land hvor det er vanlig. 

Jeg bare går med ekstrem skyldfølelse over at jeg ikke lyttet da penisen hans fungerte jo, vi var nødt å gjøre litt uvanlige ting men det var ikke et smertefult problem for han. Jeg har skapet det største marreritet hans og ønsker å finne en måte jeg kan gjøre det opp for han. 

Skrevet

Du er kreativ i kveld, ts. 

Anonymkode: 109b6...811

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Legen sier hun vet ikke hva som er feil, hun har sendt saken videre til en kollega som sa han ikke kunne skjønne hvorfor problemet ikke har gitt seg. Så vi kommer jo til å må søke spesialist via privat sektor

Da hører dere forhåpentligvis noe derfra snart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er kreativ i kveld, ts. 

Anonymkode: 109b6...811

Hva i alle dager mener du? Hva skal jeg på creepy man tråd å gjøra?

Skrevet

Så utrolig leit for dere begge 😖 

Dette høres helt grusomt ut! 
tenker også dette potensielt kan bli starten på en depresjon for ham så vær veldig obs på dette og støtt ham så mye du kan! 

Har ingen råd, men sender dere begge en god klem ❤️ 
Sansynligvis trenger han bare mye mer tid enn normalt og så kommer dette seg nok 🤞🙏

Anonymkode: 315eb...ebc

• Hjerte 1
Skrevet

Dette tror jeg ikke på. Mange omskjærer faktisk pga renslighet. Andre pga religion eller kultur.

Folk har ikke noe problem med dette, og alt fungerer normalt.

Anonymkode: edc36...2b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette tror jeg ikke på. Mange omskjærer faktisk pga renslighet. Andre pga religion eller kultur.

Folk har ikke noe problem med dette, og alt fungerer normalt.

Anonymkode: edc36...2b5

Ikke så mange som omskjærer i voksen alder, da. Og noen får seivsagt utfordringer, som ved alle inngrep.

Når det er sagt, at noen får litt lenger rehabilitering enn snittet etter en operasjon, er innenfor normalen. De får bare følge rådene fra legen.

• Liker 1
Skrevet

Det går over ettervært, må bare bite tennene sammen, jo mer penisen hans gnir bort på ting jo mindre følsom blir penishodet med tiden. Mannen din høres pysete ut, har han ikke hørt ordtaket "No pain, No gain"?. Slutt å bruk krem og bare lev normalt, så med tiden går ubehaget vekk hvis han bevist skjermer penisen fra smerten kommer den aldri til å bli "herdet".

Mvh omskåret mann i voksen alder.

Anonymkode: 65eb6...f4e

• Liker 2
Skrevet

Stakkars mann.. ødelagt for livet og det eneste du tenker på er ditt eget sexliv?
Og hva om det var omvendt, at det var han som foreslo at du burde blitt omskjært? Da hadde nok pipen fått en annen lyd tenker jeg. 

Anonymkode: adc6e...6ec

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars mann.. ødelagt for livet og det eneste du tenker på er ditt eget sexliv?
Og hva om det var omvendt, at det var han som foreslo at du burde blitt omskjært? Da hadde nok pipen fått en annen lyd tenker jeg. 

Anonymkode: adc6e...6ec

Nå er det stor forskjell på omskjæring hos jenter og gutter, selvom ingen av delene burde skje.

Anonymkode: b5097...6ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjæresten min hadde trang forhud når vi ble sammen, det gikk greit når den var slapp så han fikk vasket seg og hele den pakken. Men jeg hadde bare sett litt mindre en halve penishode når den var stiv mens jeg har gått ned på han. Grunnen til at han ikke hadde gjort det før var fordi penis hode hans var ganske sensitivt, han følte det kom til å skape mer smerte å ikke ha noe som beskyttet område, og han var vandt med at kjæresten før meg aksepterte han slik han var så de fant ut hvordan de best kunne ha sex sammen som vi har gjort. Hvor han tilfredstiller meg på andre måter, mens selve sexen avhengig av hvem som styrer, ble den puttet inn og så fikk jeg aldri føle hele lengden gå inn og ut, det var nesten som en mer avansert form for onanering. 

Jeg har vært med noen som var omskjært når han var 20 før jeg ble sammen med han og hadde fortalt meg om lignende problem og hvor mye bedre ting ble for han etterpå å ha sex med andre kvinner. Han var mindre følsom, holdt ut lenger, vaske var ikke lenger noe han trengte å gjøre ekstra steg for. 

Kjæresten min hadde hørt lignende historier men han var fortsatt redd, og han viste heller ikke hvordan han skulle klare å jobbe om det å ha på seg klært, og gå rundt kom til å skape han store smerter når penis hode ville bli presset mot bokseren. Vi gjorde det sånn at vi tok ut ferien vår i slutten Juni hvor vi skulle ha en hjemme ferie og kose oss med hobbyene våre mens han brukte tiden på å få leget. 

Der er problemet, vi ble fortalt normalt vil det verste være over etter 4 til 6 uker i noen tilfeller kan det ta opp til 2 måneder før ubehaget forsvinner helt, er nå i Oktober. Han må nå smøre på seg spesial krem som senker senisitviteten, noe han må gjøre regelmessig flere gang om dagen for slik jeg har fått det forklart, og legen sier det er vanlig i den tidlige fasen. Når penishode hans treffer visse objekter er det samme type smerte som når du får nervetannpine. Jeg er helt fortvillet, eneste måten vi har klart å ha litt sex på er om han smører seg inn med kremen, putter på kondom og vi passer på å ikke ha sex for lenge. Vi prøvde med uten kondom men jeg merket at kremen påvirket meg samtidig som kremen fort sluttet å virke på han pga all friksjon. 

Så ikke bare fikk jeg han til å gå igjennom en ekstremt smertefull opplevelse de første to ukene, han gjorde det beste han kunne for å skjule det men det er bare så mye smerter ett meneske kan ta tils tårene kommer. Jeg har nå ødelagt penisen hans fordi jeg trodde jeg viste best og at det umulig kunne bli problemer med noe som på millionvis av mennesker gjør når de er babyer.

Jeg prøver å lette etter methoder for å kunne hjelpe han få fikset dette, vet det er mye snakk om for tiden at de er umoralskt å gjøre mot barn (selv om kjæresten min har sagt han ønsket det ble gjort når han ble født). Har sett at det tydeligvis skal være de som har klart å få tilbake forhud, jeg bare ikke vet hvor mye av det som er sant. Vil det også fungere for noen som hadde problemer med forhuden fra før. 

Jeg er desperat etter hjelp her, han sier ingenting om det, aldri lagt noen skyld når det gjelder meg, jeg synes han fortjener å rope meg rett opp i ansikte. Jeg har hatt stor sex drift hele livet, klarer ikke å få meg til å prøve meg på han og gjøre andre ting, siden jeg kan onanere han så lenge jeg unnår penis hode eller passer på at han bare føler insiden av kjekken, ganen, eller tungen om jeg ikke beveger tungen. Så venter heller til når han er humør for å teste.

Hva i alle dager mener du? Dette er jo bare tull og åpenbar trolling.

En penis med lukket forhud  er da ikke kortere enn andre peniser?

Anonymkode: fd759...6cd

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min omskjærte seg i voksen alder av mange forskjellige grunner. Det tar tid før han vil bli vandt til det, spesielt hvis det fortsatt er veldig sensitivt og smertefullt for han. Jeg syntes du må være mer tålmodig med han, ettersom det ikke egentlig har gått SÅ lang tid enda. Husk han har operert den mest følsomme delen på kroppen sin.. legen har bare svar på hvor lang tid det gjennomsnittlig tar å bli bedre, og her må man ikke glemme at noen også vil bruke lenger tid enn det igjen. Det vil bli bra til slutt

Anonymkode: 2ac0a...bce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble omskåret i fjor grunnet trang forhud (Fimose). Iflg lege og internett skulle jeg være "fit for fight" etter 8 uker. Det tok derimot 6 måneder før jeg var klar. Har ingen underliggende sykdommer som skulle tilsi at det tok så lang tid før såret grodde. Kutter jeg meg andre plasser på kroppen så gror såret rimelig kjapt. Med det sagt så er sexlivet mye bedre selv om det krevde litt omstilling de første månedene. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men en penis med for trang forhud er nok vanskelige å slippe seg løs med. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men en penis med for trang forhud er nok vanskelige å slippe seg løs med. 

Enig, to forskjellige karakterer med og uten forhud. Med forhud er det som en sammenkrøket ungdom som lusker rundt med hettegenser. Uten forhud er det en stolt kar som går rakrygget iflg kjæresten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva i alle dager mener du? Dette er jo bare tull og åpenbar trolling.

Sa ALDRI at den var kortere, kunne bare ikke dra den nesten hele veien ut og inn slik jeg var vandt med uten at det skapte smerter. Kunne kanskje forklart det bedre at det nesten ble som tørrjokking bare med han inni meg om det forklarer situasjonen bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2022 den 21.04):

Gratulerer med å ha ødelagt penisen til kjæresten din!

Anonymkode: ef376...844

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det går over ettervært, må bare bite tennene sammen, jo mer penisen hans gnir bort på ting jo mindre følsom blir penishodet med tiden. Mannen din høres pysete ut, har han ikke hørt ordtaket "No pain, No gain"?. Slutt å bruk krem og bare lev normalt, så med tiden går ubehaget vekk hvis han bevist skjermer penisen fra smerten kommer den aldri til å bli "herdet".

Mvh omskåret mann i voksen alder.

Anonymkode: 65eb6...f4e

Gratulerer at du er en så fantastisk kul og flott mann som alltid bitter sammen tennene, aldri klager på smerter...

Hadde du bare vist hva han hadde vært igjennom i livet som blir for spesifikt til å kan gå inn i detaljer. Hadde du opplevd halvparten tviler jeg på om du ville vært i livet idag.

Bruker kremen nøyaktig slik han har fått beskjed om å gjøre fordi det ikke var normalt å skulle ha den type smerte han hadde etter de stadiene de hadde lagt ut for oss å følge. Så han ble gitt kremen for å skulle kunne fungere i hverdagen tils de kommer på noe annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...