AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg er feit å har dårlige tenner. I aktivitet hele dagen så ikke usunn men han jeg datet sist hintet om at jeg var får feir i forhold til bilder på tross av at han hadde møtt meg før det var match på tinder så trodde han husket hvordan jeg så ut. så vill være sikker på at folk vet det med engang! Har ingen bilde av kroppen min men trodde man kunne se det sånn ca på ansiktet. Trodde heller ikke man trengte å informere om hvor mye man veier så lenge det ikke er snakk om sykelig overvekt. Har ikke brukt tinder på lenge bare hatt profil pga av det. Hva skal jeg gjøre ? Kan ikke bare skrive feit i bioen heller. Hva kan man skrive som gjør så folk forstår det? Anonymkode: fc8b4...e50 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg har skrevet at jeg er tjukk dame på 32 Anonymkode: 837eb...d98 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Det enkleste er jo bare å ta helkropps bilder, så trenger du ikke tenke mer på det. Anonymkode: 91825...b95 2 4
NiceOrNothing Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er feit å har dårlige tenner. I aktivitet hele dagen så ikke usunn men han jeg datet sist hintet om at jeg var får feir i forhold til bilder på tross av at han hadde møtt meg før det var match på tinder så trodde han husket hvordan jeg så ut. så vill være sikker på at folk vet det med engang! Har ingen bilde av kroppen min men trodde man kunne se det sånn ca på ansiktet. Trodde heller ikke man trengte å informere om hvor mye man veier så lenge det ikke er snakk om sykelig overvekt. Har ikke brukt tinder på lenge bare hatt profil pga av det. Hva skal jeg gjøre ? Kan ikke bare skrive feit i bioen heller. Hva kan man skrive som gjør så folk forstår det? Anonymkode: fc8b4...e50 Ville ikke brukt ordet feit. Han som hintet om at du var det, er ingen god person . Ville evnt skrevet formfull eller fyldig dame . Det er mange menn som liker formfulle damer , husk det❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Ville ikke brukt ordet feit. Han som hintet om at du var det, er ingen god person . Ville evnt skrevet formfull eller fyldig dame . Det er mange menn som liker formfulle damer , husk det❤️ Han kaldt meg en gris også 🤪 litt hjerte knust Anonymkode: fc8b4...e50 1
NiceOrNothing Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han kaldt meg en gris også 🤪 litt hjerte knust Anonymkode: fc8b4...e50 Han er en ondskapsfull person . Vit at det er HAN det er noe galt med, ikke deg . 2 7
Anonymbrukersåklar Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Uff du har bare hatt uflaks, og treffet en idiot...prøv igjen du😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han kaldt meg en gris også 🤪 litt hjerte knust Anonymkode: fc8b4...e50 Han er en dritt. Ikke verdt din tid uansett. Folk med slike kommentarer er ingenting å samle på. Jeg hadde kuttet ham ut, hvis jeg hadde hatt ham i vennekretsen min. Drit i ham du. Han der er det noe feil med ❤️ Anonymkode: 9b3cc...a21 3
Blåjojo Skrevet 13. oktober 2022 #9 Skrevet 13. oktober 2022 Spør hvilken type dame de liker. Da kan du få inn en kommentar om at du veier noen kilo for mye, og gjerne spørre om det er en dealbreaker. Min erfaring er at de som overhode ikke liker fyldige damer sletter matchen, mens de som ikke bryr seg om sånt eller liker fyldige damer chatter videre. Bare ikke gjør samme tabbe som meg: la ut bilde av meg selv i singlet fordi det viste veldig tydelig at jeg var litt rund. Men de fleste tolket det som en invitasjon til å sende seksuelt relaterte meldinger, siden det da også viste at jeg hadde ganske bra med kløft.😏 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er en dritt. Ikke verdt din tid uansett. Folk med slike kommentarer er ingenting å samle på. Jeg hadde kuttet ham ut, hvis jeg hadde hatt ham i vennekretsen min. Drit i ham du. Han der er det noe feil med ❤️ Anonymkode: 9b3cc...a21 Ja trodde han var en skikkelig god venn... blokkerte han.. Men jeg har jo alltid vist at jeg ikke er en av de pene jentene.. Men nå føler jeg meg ikke bra nokk i det hele tatt 🤪 fortalt han masse hemmeligheter å nå føler jeg meg heller ikke trygg Anonymkode: fc8b4...e50 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #11 Skrevet 13. oktober 2022 Blåjojo skrev (Akkurat nå): Spør hvilken type dame de liker. Da kan du få inn en kommentar om at du veier noen kilo for mye, og gjerne spørre om det er en dealbreaker. Min erfaring er at de som overhode ikke liker fyldige damer sletter matchen, mens de som ikke bryr seg om sånt eller liker fyldige damer chatter videre. Bare ikke gjør samme tabbe som meg: la ut bilde av meg selv i singlet fordi det viste veldig tydelig at jeg var litt rund. Men de fleste tolket det som en invitasjon til å sende seksuelt relaterte meldinger, siden det da også viste at jeg hadde ganske bra med kløft.😏 Vært kamera sky helt siden barndommen så kan være vanskelig med bilde man kanskje med tiden 😊 Anonymkode: fc8b4...e50 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #12 Skrevet 13. oktober 2022 Slettet tinder jeg tror ikke jeg klarer det nå , selvtilliten er på bunnen 🤪 men tar imot tips uansett sånn vist jeg orker senere kan jeg se her i stede får å lage nytt innlegg😊 Anonymkode: fc8b4...e50 1
Blåjojo Skrevet 13. oktober 2022 #13 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vært kamera sky helt siden barndommen så kan være vanskelig med bilde man kanskje med tiden 😊 Anonymkode: fc8b4...e50 Ikke spesielt glad i det jeg heller. Men ta mange selfier, det er en grei måte å øve deg på😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #14 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vært kamera sky helt siden barndommen så kan være vanskelig med bilde man kanskje med tiden 😊 Anonymkode: fc8b4...e50 jeg er overvektig selv så dette er ikke ment som en fornærmelse, men det er mye bedre å bare ha ett bilde av kroppen din så kan de som liker deg trykke like. Skrekken min er å skuffe noen fordi jeg er større enn de tror og at de skal bli skuffet, da er det faktisk mye mindre skummelt med ett par ærlige bilder. Ingen klarer å bedømme ett menneskes vekt utifra ansiktsbilde. Anonymkode: 91825...b95 4 5
Helene Skrevet 13. oktober 2022 #15 Skrevet 13. oktober 2022 Ta helbilde. Det er deg. Da kommer det ingen overtakelser. Da vet du også at om noen tar kontakt, så er de ikke skremt over vekt. De er da oppriktig interessert i å bli kjent med personligheten din. Har vært stor selv, så vet at dette kan være tema. 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #16 Skrevet 13. oktober 2022 Bilder, høyde & vekt i profilen. Jeg har det. Ikke fordi jeg er feit, men tynn. Vil at menn skal vite hva de går til, for min egen del først og fremt Anonymkode: fc413...4fa 1
Helene Skrevet 13. oktober 2022 #17 Skrevet 13. oktober 2022 Min erfaring, har vært feit som du sier i overskriften. Har dog aldri vært uten sex eller mann. Nå er jo jeg noe sær. En mann få ta meg som jeg er. 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #18 Skrevet 14. oktober 2022 Blåjojo skrev (13 timer siden): Spør hvilken type dame de liker. Da kan du få inn en kommentar om at du veier noen kilo for mye, og gjerne spørre om det er en dealbreaker. Min erfaring er at de som overhode ikke liker fyldige damer sletter matchen, mens de som ikke bryr seg om sånt eller liker fyldige damer chatter videre. Bare ikke gjør samme tabbe som meg: la ut bilde av meg selv i singlet fordi det viste veldig tydelig at jeg var litt rund. Men de fleste tolket det som en invitasjon til å sende seksuelt relaterte meldinger, siden det da også viste at jeg hadde ganske bra med kløft.😏 Dette rådet ville jeg absolutt ikke fulgt. Det er det samme som å kun legge ut slankende ansiktsbilder, når man i realiteten er overvektig. Legg heller ut et ordentlig bilde som andre foreslår, så slipper du at menn får sjokk når de innser at «noen kilo for mye» egentlig var mange kilo for mye. Anonymkode: c6e40...1d2 3
Blåjojo Skrevet 14. oktober 2022 #19 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette rådet ville jeg absolutt ikke fulgt. Det er det samme som å kun legge ut slankende ansiktsbilder, når man i realiteten er overvektig. Legg heller ut et ordentlig bilde som andre foreslår, så slipper du at menn får sjokk når de innser at «noen kilo for mye» egentlig var mange kilo for mye. Anonymkode: c6e40...1d2 Poenget var at man da kan få et hint om matchen bryr seg eller ikke. Og ts var jo ikke så veldig gira på å legge ut bilder.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #20 Skrevet 14. oktober 2022 Enig med de andre her, dette er ikke så komplisert. Enten si rett ut at du er feit, eller legg ved et par bilder der det er helt åpenbart. Anonymkode: 72dd2...d40 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå