AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Bare fordi en bursdag ødelagde alt, følte jeg måtte smake på kake forrige uke. Det er så forferdelig å kjenne på suget igjen. Kan noen hjelpe med motivasjon? Anonymkode: 37199...402
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Hvor lang tid tok det før du var avvent sukker sist? Jeg har vært uten sukker i 2 uker og det har gått fint. Frem til nå. Jeg har cravet sukker hele kveld, og vet ikke hvor det kommer fra. Jeg hadde (heldigvis) ikke noe søtt i hus, men diskuterer med meg selv om jeg skal kjøpe sjokolade i helgen. Trodde egentlig jeg var over kneika. Anonymkode: 49b36...979
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Dere som kutter ut sukker, kutter dere alt av sukkerholdige matvarer? Altså alt som inneholder en viss grad av karbohydrater? Eller er det snakk om mat og annet som er tilsatt sukker? Jeg må kutte betraktelig ned på sukkeret pga at jeg får hevelser i kroppen, men tenker først at jeg kan starte med å kutte det som er tilsatt sukker. Motivasjonen min er at jeg vil unngå hevelser i kroppen. Så er det jo positivt for vekten også. Anonymkode: c5450...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå