Gå til innhold

strikket terazzo neck fra Petitknit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har strikket den i str. M/L.

Strikket i originalgarn: Peruvian Highland wool fra Filcolana og Silk mohair fra Isager.

Synes ikke den er vanskelig, og alt er jo godt beskrevet hos Peiteknit. Kan  være greit å huske at alle vrangborder og selve halsen er strikket med vridde masker. Det er ikke vanskelig (videoer hos Petiteknit, men det kan jo være en tålmodighetsprøve, i alle fall selve halsen. Det er fristende å gjøre den litt kortere, men ikke fall for fristelsen.

Jeg bruker min terrazzo neck dagli, og elsker den. Den blir også mykere for hver gang, og jeg simpelten elsker den deilige halsen.

Anonymkode: 1821f...4c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har strikket den i str. M/L.

Strikket i originalgarn: Peruvian Highland wool fra Filcolana og Silk mohair fra Isager.

Synes ikke den er vanskelig, og alt er jo godt beskrevet hos Peiteknit. Kan  være greit å huske at alle vrangborder og selve halsen er strikket med vridde masker. Det er ikke vanskelig (videoer hos Petiteknit, men det kan jo være en tålmodighetsprøve, i alle fall selve halsen. Det er fristende å gjøre den litt kortere, men ikke fall for fristelsen.

Jeg bruker min terrazzo neck daglig, og elsker den. Den blir også mykere for hver gang, og jeg simpelten elsker den deilige halsen.

Anonymkode: 1821f...4c1

Rettet opp skrivefeil. Skulle stå daglig.

Anonymkode: 1821f...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...