AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Del Skrevet 13. oktober 2022 vanskelig? hvilket garn? og hvilken str? Anonymkode: 993d9...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg har strikket den i str. M/L. Strikket i originalgarn: Peruvian Highland wool fra Filcolana og Silk mohair fra Isager. Synes ikke den er vanskelig, og alt er jo godt beskrevet hos Peiteknit. Kan være greit å huske at alle vrangborder og selve halsen er strikket med vridde masker. Det er ikke vanskelig (videoer hos Petiteknit, men det kan jo være en tålmodighetsprøve, i alle fall selve halsen. Det er fristende å gjøre den litt kortere, men ikke fall for fristelsen. Jeg bruker min terrazzo neck dagli, og elsker den. Den blir også mykere for hver gang, og jeg simpelten elsker den deilige halsen. Anonymkode: 1821f...4c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har strikket den i str. M/L. Strikket i originalgarn: Peruvian Highland wool fra Filcolana og Silk mohair fra Isager. Synes ikke den er vanskelig, og alt er jo godt beskrevet hos Peiteknit. Kan være greit å huske at alle vrangborder og selve halsen er strikket med vridde masker. Det er ikke vanskelig (videoer hos Petiteknit, men det kan jo være en tålmodighetsprøve, i alle fall selve halsen. Det er fristende å gjøre den litt kortere, men ikke fall for fristelsen. Jeg bruker min terrazzo neck daglig, og elsker den. Den blir også mykere for hver gang, og jeg simpelten elsker den deilige halsen. Anonymkode: 1821f...4c1 Rettet opp skrivefeil. Skulle stå daglig. Anonymkode: 1821f...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå