Gå til innhold

Hvordan kan det være boligpriser i Narvik? En så forlatt plass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom der pga jobb, ble sjokkert når jeg så boligprisene der tilfeldig. Kikket litt rundt på finn.no også nå, jeg er sjokket.

Hva er årsaken til dette? Noen lokale kalte dette siste grå byen før murmansk 😅

Stedet ser jo ikke bra ut hvertfall, er jo ingenting der heller. 

Anonymkode: 5137f...c0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det boliger til salgs er det gjerne en pris på dem.

• Liker 17
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er normalt at boliger som er til salgs koster penger, uansett hvor i Norge det er. 

Skrevet

Hvis du tror at Narvik er et forlatt sted har du jaggu ikke vært mye rundt i dette landet… 

Anonymkode: 54ba6...746

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis du tror at Narvik er et forlatt sted har du jaggu ikke vært mye rundt i dette landet… 

Anonymkode: 54ba6...746

Det er jo ikke sted man flytter til hvertfall :) Da må man jo ha en skrue løs.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
PetterKanin skrev (10 minutter siden):

Er det boliger til salgs er det gjerne en pris på dem.

Stemmer, men så HØYT!

Skrevet

Prøv topptur en vintermåned. 🤩

Anonymkode: 1a3f9...b76

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Narvik har en fantastisk natur. Jeg er enig i at bebyggelsen ikke er den fineste men friluftsaktivitetene er uendelige. 

Anonymkode: d5b6b...3d8

• Liker 4
Skrevet

Ville hvertfalll bo i Narvik fremfor vindfulle Bodø, eller snørike Harstad.

Hilsen nøytral innflytter

Anonymkode: 03de5...7d1

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble faktisk positivt overrasket da jeg i sommer overnattet i Narvik for første gang på mange år. Byen var mye finere enn jeg husket at den var. Synes ikke boligprisene er veldig avskrekkende heller? Bor i en annen og mer grisgrendt nordlandskommune, og det koster faktisk litt for hus her også. :ler:

Anonymkode: 11577...956

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan kan det være boligpriser i Narvik? Ha en bolig, krev en pris. 

Det var jo faktisk ei fra Hønefoss, eller en annen plass sørpå som flyttet til Narvik for å spare strøm. 

I Narvik kan man studere, Evenes og den nye kampflybasen er nært og pga. sykehuset må det bo en del folk, osv. 

Anonymkode: 2f618...1c5

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var jo faktisk ei fra Hønefoss, eller en annen plass sørpå som flyttet til Narvik for å spare strøm. 

Flytta vel til Ballangen? Som jo nå ligger i Narvik kommune, men det er et stykke unna selve Narvik by. :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flytta vel til Ballangen? Som jo nå ligger i Narvik kommune, men det er et stykke unna selve Narvik by. :)

Enda verre, for i følge TS flytter man ikke til Narvik uten å ha en skrue løs. Kan ikke tenke meg hva man har hvis man flytter til Ballangen 🏳️

• Liker 1
Skrevet

Skal de gi bort boligene sine da eller? Synes ikke det er så dyrt der, og det finnes mer gudsforlatte steder som heller ikke gir bort boligene sine.

Anonymkode: 305c8...c61

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Enda verre, for i følge TS flytter man ikke til Narvik uten å ha en skrue løs. Kan ikke tenke meg hva man har hvis man flytter til Ballangen 🏳️

Hehe, du har et poeng. :ler:

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er jo ikke sted man flytter til hvertfall :) Da må man jo ha en skrue løs.

Narvik har vell endel innflyttere ifb med arbeid/studier, alt fra tech til forsvar og forskning e vell aktuelt der. 

Og til å være Nordlands tredje? største kommune, er boligprisene relativt lave. Se på Bodø for eksempel, må vell lett ut med 1-2 mil mer for samme bolig.

Anonymkode: ef582...a47

• Liker 3
Skrevet

Noen synes det er flott med lavere boligpriser og strømpriser, komme seg unna storby-mas, bo i ett ski-eldorado, ha naturen rett utenfor døren, og liker både midnattsol og nordlys.

Ikke alle vil bo i en asfaltjungel.

Anonymkode: dbae0...a90

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Når det er sagt bærer de fleste byer nord for polarsirkelen et preg av at de ble bombet sønder å sammen under krigen, og ble byget fort og stygt opp igjen. Arkitektonisk vakkert er det ikke akkurat noen plass i Nordland/ Finnmark.

Anonymkode: ef582...a47

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Samtidig er det vel ikke veldig mange som bygger helt nytt eller totalt renoverer boligene til høy standard akuratt. 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet (endret)

Forlatt plass? I flg Wikipedia bor det over 14 000 i Narvik, så det er ikke akkurat en forlatt plass.

Prisene er lavere enn her jeg bor og jeg bor ikke i by engang.

Endret av Anonym Brukar0
Lagt til opplysninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...