AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Det var veldig dårlig vær på bryllupsdagen vår. Bildene ble stygge, håret mitt ble stygt og vi fikk ikke hatt kakeskjæring utendørs. Dette ødelegger så mye for meg. Sitter og ser på andres bryllupsbilder, og jeg ser absolutt ingen bilder hvor det bøtter ned. Andre med samme opplevelse? Klarte dere å komme dere over det dårlige været? Før noen sier at det som regel er stygt vær i Norge vil jeg si nei, det er som regel greit vær og sjeldent helt grusomt vær hele dagen på Sørlandet. Anonymkode: 5083c...0f6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Har du vurdert å ta nye bilder senere? Anonymkode: 17237...33f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Det viktigste for meg var bildene av gjestene, stemningen og ikke parbildene dessverre, så det lar seg ikke gjøre Og vi betalte mange mange tusen for fotografen, frisyren og sminken, så kan ikke ta oss råd til å gjøre det samme på nytt. Anonymkode: 5083c...0f6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Bildene våre ble også veldig lite vellykkede, i så stor grad at vi vurderte å bruke mobilbilder som ble tatt av venner på kirketrappa istedet, de var knallfine sammenlignet med bildene vi betalte for. Men altså- sånn ble det og er ikke noe å gjøre noe med. Da er det liksom ikke så mye vits å bruke energi på det. Det lot jeg ikke påvirke hvor fornøyd jeg var med livet som nygift, for det er helt supert! 😄 Anonymkode: b4396...26a 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 I alle de 30+ bryllupene jeg har vært eller jobbet i, har jeg aldri hørt om utendørs kakeskjæring. Så akkurat den ville jeg lagt lett fra meg🙈 Man har gjerne en fiks idé om noe artig i bryllupet sitt, men det viktigste var vel å bli gift med den man elsker? Når det gjelder bildene, kjenner jeg minst 5 par som har tatt bildene sine på nytt, kanskje det er en mulighet?🤗 Anonymkode: 12624...f43 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I alle de 30+ bryllupene jeg har vært eller jobbet i, har jeg aldri hørt om utendørs kakeskjæring. Så akkurat den ville jeg lagt lett fra meg🙈 Man har gjerne en fiks idé om noe artig i bryllupet sitt, men det viktigste var vel å bli gift med den man elsker? Når det gjelder bildene, kjenner jeg minst 5 par som har tatt bildene sine på nytt, kanskje det er en mulighet?🤗 Anonymkode: 12624...f43 Som jeg svart en annen i tråden: Det viktigste for meg var bildene av gjestene, stemningen og ikke parbildene dessverre, så det lar seg ikke gjøre Og vi betalte mange mange tusen for fotografen, frisyren og sminken, så kan ikke ta oss råd til å gjøre det samme på nytt. Anonymkode: 5083c...0f6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 Men hvorfor ta bilder ute når det var drittvær? Viktig å ha en plan B hvis været ødelegger. Anonymkode: 9fdbd...517 9 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 "Gud, gi meg sinnsro til å godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen." Dette kan du ikke forandre. Aksepter og gå videre. Anonymkode: 2424f...382 2 2
Daria Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Det er jo en risiko man tar når man planlegger å ha ting utendørs - været kan man ikke styre. Skal du virkelig la det at frisyren ble ødelagt og du ikke fikk de perfekte bildene du hadde sett for deg ødelegge minnet om det jeg antar tross alt var en stor og lykkelig dag hvor du giftet deg med det mennesket du forhåpentligvis elsker høyest? Tradisjonelt betyr det lykke å få regn i brudesløret, fokuser på det i stedet. Endret 14. oktober 2022 av Daria 1 1
Grønt blad Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Er det været eller bildene som er problemet? Jeg har vært i bryllup med både dårlig vær og veldig veldig dårlig vær, men bildene har omtrent alltid vært fine, og man har fanget en stemning med smil m, latter og glede til tross for uønsket regnskyll/tordenvær, sermoni som i all hast ble flyttet innendørs, pynt og blomster på snei, regn i slør og hår, gressplen som egnet seg bedre til gjørmebryting, stier og grusgangveier som ble til bekker m.m. Hovedbildene av brudeparet har da i blitt tatt inne i stedet. Bildene reflekterer jo dagen. Var det virkelig ikke et eneste ett der stemningen ble fanget? I så fall synes jeg fotografen har gjort en dårlig jobb (om det var en profesjonell fotograf). Foreslår at du legger bildene i en skuff eller på loftet og fokuserer på de minnene du har inni deg. 1
Carrot Skrevet 14. oktober 2022 #11 Skrevet 14. oktober 2022 Kan det være at du kun ser det dårlige været når du ser på bildene?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #12 Skrevet 14. oktober 2022 Vår dyktige fotograf fikk tatt kjempefine bilder selv om det var en regnfull høstdag. Håret og sminken holdt helt fint til utendørsbilder en halvtimes tid i regnet. Vi tok bilder både med og uten paraply. Anonymkode: 1b9c5...be8
Musis Skrevet 15. oktober 2022 #13 Skrevet 15. oktober 2022 Regnværsbilder kan være magiske! Sikker på at fotografen var kompetent? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå