Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om hvr lenge det går før man skværer opp hverandre. Jeg selv mener at jeg ikke er langsint; toppen en halv time. Må ha litt tid på kjøkkenet så jeg får roa meg ned. Kjæresten mener jeg er langsint, han selv er sur i 5 minutter, mens jeg som sagt er det i toppen en halv time. Hvor lenge er dere sure på partneren? Og hva legger dere i langsint (Litt irritert over at han kaller meg langsint)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt snarsint, men det varer ikke mer enn noen minutter. Roer meg raskt ned, så fremt jeg ikke blir sint for noe veldig alvorlig da, men selv da klarer jeg ikke å være sint altfor lenge heller. Med langsint tenker jeg sint i flere timer, kanskje dagen etter også. Synes det er veldig slitsomt, så jeg er glad jeg ikke er slik.

Skrevet

jeg har tidenes lengste lunte, det kan ta en ukes krangel før jeg faktisk eksploderer, men da gjør jeg det til gangs.

Jeg er også langsint - veldig langsint.

Skrevet

Jeg kan godt være sint gjennom en hel helg. Kommer an på hva krangelen dreier seg om.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Jeg går fra 0-250 i løået av 2 sek, men det går fort over.

Jeg synes langsinte mennesker er så vanskelig å forholde seg til

Skrevet

Til jeg er ferdig med å grine (griner ALLTID når jeg er sinna). Heldigvis skjer det ikke så ofte :)

Skrevet

Jeg er langsint. Da blir jeg iskald, stum og snur ryggen til. Det kan vare en stund ja. Har kastet bort uker på slikt.

Men det skal alvorlige ting til. Jeg har veeeeldig lang lunte, så når jeg først eksploderer så er det ille. Da er jeg et vrak etterpå.

Skrevet (endret)
Jeg er litt snarsint, men det varer ikke mer enn noen minutter. Roer meg raskt ned, så fremt jeg ikke blir sint for noe veldig alvorlig da, men selv da klarer jeg ikke å være sint altfor lenge heller.

Samme her

Endret av Pimbila
Skrevet

Det kommer litt an på hva jeg blir sint for, noen ganger kan jeg gruble litt i etterkant men selve sinne gir seg fort. Men nå skal det temmelig mye til før jeg i det hele tatt blir sint, så det skjer ikke ofte ;)

Skrevet
Det kommer litt an på hva jeg blir sint for, noen ganger kan jeg gruble litt i etterkant men selve sinne gir seg fort.

Slik er jeg også.. Jeg eksploderer fort, men det går også veldig fort over igjen.. Selvfølgelig avhenger det litt av hvor alvorlig det som gjorde meg sint var. Men ofte har jeg glemt hva jeg ble sint for etter 5 minutter!

Skrevet (endret)

Jeg blir veldig sjelden ordentlig sint, men blir jeg det, kan følelsen sitte i veldig lenge, ihvertfall en hel dag. Kommer vel også an på når i måneden jeg blir sint.

Endret av Pet
Skrevet

Tror det er de som nesten aldri er sinna man skal passe litt på. For når de tilslutt blir sint, da blir de virkelig SINT.....

Selv blir faren min veldig fort sur for små bagateller, og han er i tillegg langsint! Så man må virkelig passe på hva man sier der i gården....Han har gådd i 5 dager uten å ha snakket til hverken moren minn eller oss andre....Slitsomt med sånne folk i hus...

Selv blir jeg ikke så ofte sur, og det går fort over. Får ikke til å gå å være sur i flere timer/dager.....

Skrevet

Blir ikke så ofte sint, men det bygger seg opp over tid, så når jeg først blir sint så blir jeg SINT. Da har jeg en skikkelig utblåsning med krangling og grining, og så blir alt bra igjen etterpå. Typen og jeg går aldri til sengs uten å ha skværa opp. Men i løpet av dagen kan det gå et par timer. Og da bruker huset å bli skinnende rent, får skikkeli ryddekick når jeg er sint. Men som sgat er jeg aldri sint over flere dager - kjenner de som er det, og det er skikkelig travelt.

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg blir sjeldent ordentlig sint. Og blir jeg det skal det lite til før det går over, tar gjerne imot en utstrakt hånd!

Meeen: jeg kan bli furten og såret. Er det ille nok kan det gnage eller komme opp igjen selv om det er oppe og avgjort. Men da skal det være skikkelig ille!!

Skrevet

Jeg har merket meg at jeg med årene er blitt mer og mer tålmodig og mindre og mindre sint. Lengden har også kortet ned betraktelig. Føler at jeg er på god vei. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...