Gå til innhold

Påstand: de som leverer først og henter sist i barnehagen er ofte hjemmeværende og arbeidsledige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette i din barnehage? 

Anonymkode: 95722...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke 

Anonymkode: dfc6b...c5e

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan har du fantasert deg fram til dette? Virkeligheten er nok stikk motsatt.

Anonymkode: fd01b...b9d

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, hvor har du den påstanden fra? 

Anonymkode: 6bcf0...40d

• Liker 2
Skrevet

Ikke her ihvertfall!

Anonymkode: 503df...b9c

• Liker 2
Skrevet

Jeg aner ikke hva flesteparten av de andre foreldrene jobber eller ikke jobber med😅 Unntatt de med firmalogo på brystet. Resten kan være i permisjon eller hjemmeværende eller uføre eller lærere eller direktører eller hva som helst. 

Anonymkode: e1f77...472

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Flott...enda en ufør/ dårlig foreldre tråd.

Det kan være begge..men ofte er det jo også voksne må jobbe. Og da komme seg til å fra jobb.

Og ja..det kan være ufør/ hjemmeværende som levere tidelig og henter seint ...pga sykdom, mental helse etc...

Og uansett hvem som levere tidelig og hentet seint så har vel ikke du noe med det? Håper ikke du jobber i barnehage 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Stemme heller bedre på karriereforeldrene det.

Den perioden jeg var hjemmeværende/deltidsarbeidende leverte jeg sist og hentet først. Max 6 timer i bhg. Av og til kunne det bli 7 timer hvis jeg jobbet kveld og pappaen hentet.

Anonymkode: 219f5...5b0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå har jeg jobbet i bhg i mange år og den teorien holder ikke tett. Stikk motsatt faktisk. 

Anonymkode: 8c973...17e

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis jeg hadde vært hjemmeværende, hadde jeg neppe stått og trippet utenfor barnehagen klar til å rykke inn det sekundet de åpnet, slik jeg måtte.

Anonymkode: 4341f...e21

• Liker 5
Skrevet

Aner ikke, men tenker at folk flest har grunner til valgene de gjør. 

Anonymkode: 8fd46...fae

• Liker 3
Skrevet

Jobber i barnehage og er tre hjemmeværende mødre på avdelingen. To av mødrene leverer mellom kl. 9 og 10, og henter mellom 15.30 og 16.30. syns ikke det er altfor lange dager 

En annen mor leverer mellom 8.30 og 10.00 og henter mellom 13.00 og 14.00, disse barna går heller ikke fullt. Jeg syns egentlig de har for korte dager, syns jeg ser de så lite. Dette er snakk om stor barns avdeling 

Anonymkode: ea07c...299

• Liker 3
Skrevet

Og hvis det er sant? Hva så? De betaler vel like mye som de andre? Kanskje det er en grunn til at barna er i barnehagen?

Anonymkode: 6d010...365

• Liker 1
Skrevet

Jeg er hjemmeværende med en halvannet åring. Femåringen er skolestarter og går i bhg.. Noen dager må de være der fra 0830, men da henter jeg gjerne 14 eller 1430 pga lunsj. Ellers er det vel fra ca 09 til 1430..

Anonymkode: 683ca...56c

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jobber i barnehage, og skal jeg snakke utifra hvor jeg jobber; 

1 hjemmeværende med nyfødt - leverer sent, henter tidlig.

2 hjemmeværende pga graviditet - leverer tidlig, henter tidlig.

6 vanlig leveringstid type 8-16

4 kommer sent (har hjemmekontor), hentes nær stengetid.

Så nei, stemmer ikke på min avdeling.

Anonymkode: 53f6e...e94

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det stemmer ikke. Jeg var forøvrig hjemmeværende og leverte sent og hentet tidlig og jeg så at det samme gjaldt de andre som ikke jobbet. 

Anonymkode: 7c3ef...d82

• Nyttig 1
Skrevet

Stemmer så vidt jeg vet ikke i vår barnehage. Vet om et unntak, hvor barnet har en del lange dager, men vet at (alene)mor ofte er ganske dårlig.

Anonymkode: 6d4b2...27b

• Liker 1
Skrevet

I "min" bhg, 43 barn, er det de på AAP og karriereforeldrene som henter senest. AAP-gjengen leverer sent da de sover lenge 😄

Anonymkode: 73715...06e

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det må være tungt å ha så det så kjipt at man sitter å slenger ut ubegrunnede / usanne påstander om andre . 

• Liker 4
Skrevet

Karriereforeldre kalles vi altså. Ok. 
Da vet jeg hvordan jeg omtales. 

Anonymkode: c5da3...0f2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...