AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Del Skrevet 13. oktober 2022 Etter uttak av hormonspiral. Anonymkode: 01033...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg fikk aldri mensen, for jeg ble gravid på første eggløsning som var ca 3 uker etter jeg tok den ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 16. oktober 2022 #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 Gikk til legen etter 4 måneder da mensen ikke kom, fikk beskjed av gynekologen at det var en myte at det tok lang tid å «skylle ut» hormonene, og at det bør sjekkes etter tre måneder uten tilbakekommet mens. Viste seg at jeg hadde PCOS og høyt prolaktinnivå, og at det var derfor det tok lang tid… jeg hadde P-stav og ikke spiral, men det er de samme hormonene i de to 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg fikk eggløsning etter 8 uker. Men hadde en sykdomsperiode, jobbstart etter permisjon + delammet, så mye mulig det ikke var pga spiralen, men totalpakken 😅 Anonymkode: 6fc26...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Del Skrevet 17. oktober 2022 Takk for svar, dere!🥰 Nå testet jeg positivt på eggløsningstest i dag ganske nøyaktig 3 uker etter uttak. Krysser fingrene for at egget faktisk slipper. Er jo så utålmodig med å komme i gang med prøvingen! Blir spennende å se om to uker om ikm kommer eller om jeg får to streker. 🤞🏻🤞🏻 TS Anonymkode: 01033...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå