Safir26 Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Hei. Nå har det seg sånn at jeg og eksen holder på å inngå et forhold på nytt. Jeg sa i starten før vi ble noe mer på nytt at hvis jeg skal inn i noe kjærlighetsforhold nå så behøver jeg at det er et åpent forhold. Dette sa han seg uenig i og vi diskuterte til og fra og ble vel aldri enige om noen ting. Litt tid har gått, vi har ikke snakket noe særlig mer om det, men forholdet blir tettere og tettere og nå noe som man fint kunne kalt et kjæresteforhold. Jeg tok i dag opp dette med åpent forhold og han sier seg fortsatt uenig og mener jeg bør snakke med psykolog om det fordi det er ikke sunt å tenke/leve sånn. Som om det er noe galt med meg(?) Og han snakker om sine følelser og meninger rundt å ha et lukka forhold som det «fornuftige» og mine som det som er feil. Hva gjør jeg nå? Jeg vil ikke være i et lukka forhold.. ikke nødvendigvis ligge rundt hele byen, men jeg føler meg tryggere og bare liker ha den friheten. Han vil altså ikke dette. Er dette «the end» forholdet? Jeg syns jo ikke at man skal overtale hverandre til det ene eller andre..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Dere kan ikke være sammen da. Anonymkode: fe398...4c0 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Safir26 skrev (39 minutter siden): mener jeg bør snakke med psykolog om det fordi det er ikke sunt å tenke/leve sånn. 😂 for en fjott Anonymkode: ae3ec...c7e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Hvis det å være i et åpent forhold er viktig for deg, så er det slutten på forholdet ja. Du vil få et elendig forhold om du forsøker å presse noen som ikke ønsker å være åpen, inn i et åpent forhold. Hilsen kvinne, 30 og i åpent forhold med samboeren. Anonymkode: 039e0...753 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 Virker som dere har grunnleggende ulike syn på hvordan forholdet skal være. Virker ikke positivt for framtiden, når dere er uenig i noe så grunnleggende som åpent eller lukket forhold. Er selv i et monogamt/lukket forhold, og kunne ikke klart å fortsette forholdet dersom kjæresten min insisterte på et åpent forhold. Slike ting må man ha samme syn på, det er en del av fundamentet i et forhold. Anonymkode: 79716...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 Safir26 skrev (3 timer siden): mener jeg bør snakke med psykolog om det fordi det er ikke sunt å tenke/leve sånn. For de aller fleste mennesker med sunn psyke og normale biologiske instinkter er nok dette riktig. Du får enten finne en partner med samme avvik som deg selv, eller oppsøke en psykiater eller psykolog. Anonymkode: 38a8d...5bd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Gjør det slutt. Dere passer ikke sammen Anonymkode: 7f86f...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå