Gå til innhold

Hva slags massasje er favoritten til kvinnene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel være hos en profesjonell massør på en klinikk. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Liker den på Grand hotel

Anonymkode: ad6c8...6b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Liker den på Grand hotel

Artesia spa heter det 

• Liker 1
Skrevet
Rollo1987 skrev (48 minutter siden):

En skikkelig «deep tissue/trigger point» massasje fra en dyktig fysioterapeut🤩

Anonymkode: 9de7a...265

• Nyttig 3
Skrevet

Den massasjen kjæresten gir meg, selvsagt. 🥰 aldri fått massasje av en profesjonell, og trenger det heller ikke.

Anonymkode: 55665...cec

Skrevet

Den jeg får hos fysio. 

• Nyttig 1
Skrevet

Den jeg gir samboeren min, dyp tumgemasssasje 😊

Anonymkode: 46ab0...cf1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Den jeg gir samboeren min, dyp tumgemasssasje 😊

Anonymkode: 46ab0...cf1

Hjelper null og niks på stive ledd og vonde musklerknuter 👾

• Nyttig 5
Skrevet

Fot og nakke

Anonymkode: 385a7...185

• Liker 1
Skrevet

Dyp ryggmassasje av noen som ikke halvveis sitter oppå  meg. Lett ansiktsmassasje kan også være godt.

Anonymkode: 61928...302

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fot og nakke

Anonymkode: 385a7...185

Enig

Skrevet

Fotmassasje er oppe på lista i lag med sex og sjokolade:P

Anonymkode: 734f9...674

Skrevet

Hodebunnsmassasje! Og faktisk er hender også veldig deilig, dog forsømt område

Anonymkode: 8b197...f93

• Liker 1
Skrevet

Føtter, nakke og skuldre. Både profesjonelt og når samboer bare kosemasserer føttene gjennom sokkene. Elsker det.

Anonymkode: adabc...a55

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen kvinner som liker sensuell massasje? Eller tok dere ikke hintet at denne tråden ligger på seksualitet og ikke på kropp og helse?😅

Men vel vel.. stive muskler og ledd er jo 1. prioritert, for da fjerner man de værste smertene. Og med en litt varm fuktig klut over punktet.. får både huden og musklene til å myke seg opp, og slappe av så mye bedre før massasjen begynner.

"Vondt skal vondt fordrive" er det mange som tenker og tror på, men massasje på amatørplan kan også gjøre det vondt værre. Så da sender jeg heller dama til en ekspert, hvis hun har for store smerter😇 Jeg er nok mye bedre på romantisk, sensuell og erotiske massasjer.. med varme hender, oljer og kremer som lukter godt.. og massere på erogene soner som gir både gåsehud og får underlivet hennes til å krølle seg. Det må jo være mye deiligere enn å bli "mørbanket" av en mann i frakk på en institusjon😉

Skrevet
Bamseklemmer skrev (44 minutter siden):

Ingen kvinner som liker sensuell massasje? Eller tok dere ikke hintet at denne tråden ligger på seksualitet og ikke på kropp og helse?😅

Kan bare snakke for meg selv, men nei.. Jeg kan ikke fordra massasje fra folk som ikke er utdannet innen feltet.
Hvorfor? fordi jeg har en kropp man ikke skal røre sånn, uten at man har utdannelse innen feltet. 

Dessuten, hver gang noen prøver å sette alle kvinner i samme bås.. som om vi er en hive mind, blir jeg litt gretten 😛 

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (51 minutter siden):

Men vel vel.. stive muskler og ledd er jo 1. prioritert, for da fjerner man de værste smertene. Og med en litt varm fuktig klut over punktet.. får både huden og musklene til å myke seg opp, og slappe av så mye bedre før massasjen begynner.

"Vondt skal vondt fordrive" er det mange som tenker og tror på, men massasje på amatørplan kan også gjøre det vondt værre. Så da sender jeg heller dama til en ekspert, hvis hun har for store smerter😇 Jeg er nok mye bedre på romantisk, sensuell og erotiske massasjer.. med varme hender, oljer og kremer som lukter godt.. og massere på erogene soner som gir både gåsehud og får underlivet hennes til å krølle seg. Det må jo være mye deiligere enn å bli "mørbanket" av en mann i frakk på en institusjon😉

For min del er såkalt erotisk massasje bare bortkastet tid. Noe så kjeeeedelig! Massasje gjøres hos min faste muskelterapeut. Da får jeg i det minste noe ut av økten...

• Liker 1
Skrevet
SlemUlv skrev (16 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv, men nei.. Jeg kan ikke fordra massasje fra folk som ikke er utdannet innen feltet.
Hvorfor? fordi jeg har en kropp man ikke skal røre sånn, uten at man har utdannelse innen feltet. 

Dessuten, hver gang noen prøver å sette alle kvinner i samme bås.. som om vi er en hive mind, blir jeg litt gretten 😛 

Ok, det var det jeg mente med at det er best at eksperter overtar jobben.. Jeg mener at amatører kan gjøre massasjen ondt værre.. Og en sensuell massasje er jo mye mykere som gir kroppen velbehag og ingen smerter. Det er jo også godt for kroppen å rense huden, og ikke nødvendigvis brukt til en seksuell handling.

Jeg har ofte fotpleie på mine venninner på besøk, men jeg gjør det jo såpass sensuellt av lårene deler seg😇

Du er vel ikke gretten på meg vel? Jeg er jo åpen for at det finnes mange forskjellige kvinner😝

Skrevet
Troyamin skrev (22 minutter siden):

For min del er såkalt erotisk massasje bare bortkastet tid. Noe så kjeeeedelig! Massasje gjøres hos min faste muskelterapeut. Da får jeg i det minste noe ut av økten...

Hmm.. så du har ingen glede av peeling av hud, med å massere inn oljer, kremer og stimulering av erogene soner?

Jeg bruker gjerne det som et forspill før sex, for det får jo kvinnen til å slappe av så godt🥰

Men som sagt.. kvinner er forskjellige🤗

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...