Gå til innhold

Opp 3 kg på en uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige torsdag veide jeg 75 kg. I dag veide jeg rett under 78. Så utrolig demotiverende. Målet er 70 kg og jeg har vært på en fin flyt lenge. Men plutselig, 3 kg mer på en uke? Jeg har spist noe mer usunt, men ikke store mengder. Får mens om noen dager da. Hva kan grunnen være til at jeg er 3 kg mer plutselig? 

Anonymkode: feab1...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at vekten varierer gjennom syklus 😊 Jeg går fra 96 til 98 kg. Opp og ned. Søvn, mat, bevegelse, væske har mye og si. Mye salter, binner kroppen og da veier man litt mer på vekta, uten at man har lagt på seg..

Jeg driter litt i vekt, sånn i hverdagen. Baserer mer på hvordan klær sitter. En jakke jeg kjøpte desember i fjor, er kjempe svær på meg nå. Det er mer boost enn 1 kg ned. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Forrige torsdag veide jeg 75 kg. I dag veide jeg rett under 78. Så utrolig demotiverende. Målet er 70 kg og jeg har vært på en fin flyt lenge. Men plutselig, 3 kg mer på en uke? Jeg har spist noe mer usunt, men ikke store mengder. Får mens om noen dager da. Hva kan grunnen være til at jeg er 3 kg mer plutselig? 

Anonymkode: feab1...cf2

Tenker 1-2 kg er pga mensen og resten er pga salt mat etc. vei deg når mensen er over igjen 😊

Anonymkode: fa900...2ce

Skrevet

Jeg går lett opp 3 kilo over natten rundt eggløsning og mens. Det er vann og går vekk igjen noen dager senere. Jeg veier 60 kilo😅

Anonymkode: 3aa0a...1dc

Skrevet

Drakk du alkohol den uka? Det gir veldig utslag på vekta mi.. vet ikke om jeg holder på mer vann da eller hva det er men.. går det ned igjen etter et par dager🤷🏼‍♀️

Skrevet

"Noe mer usunt" kan være nok til å legge på seg noen kg vannvekt altså :) Du skal se at det kommer av i løpet av noen dager.

Anonymkode: 48177...9ba

Skrevet

Trur det er pga syklusen jeg 😊 vei deg etter mensen og se da. 

Anonymkode: 75caa...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...