Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Hr en tispe på litt over et år. Hun har for en liten stund siden hatt melk i pattene pga innbillt svangerskap (hvis det har noe med denne saken å gjøre..) Nå i det siste er hun blitt helt håpløs! Stjeler mat fra bordet (noe hun ALDRI ville funnet på å gjøre før) Åpnet en søpplepose og spiste potetgull osv. Bjeffer og bjeffer og bjeffer....På meg bjeffer hun. Maser om å leke, jeg får ikke "lov" å les avisen + + + Det må jo enten være trassalder eller hormoner? Nekter å tro at det er slik det har blitt... Hjelp?
Gjest hund Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 hehe, høres ut som en skikkelig fjortis, de fleste hunder blir omplasser i denne perioden som kan vare til de er over 2 år, hold ut det blir bedre..
Gjest vimse Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Trøste deg med at det helt sikkert er noe som går over, og det vil helt sikker skje når du er på randen til total galskap
Gjest galgal Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Har samme erfarin selv. Den beg. trassalder rundt 13 -14 mnd. Eneste som hjalp var at den fikk mye mosjon. Helst sammen med andre hunder. Da var den utslitt og rolig. fant på mye rart....ødela ting osv. Gneldret da jeg ar i tlf....var ikke fred å få. Så ut på tur og pes hun ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå