Gå til innhold

Jobbflørten min ydmyket meg i lunsjen idag forran alle kollegaene hans🙈😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forbanna å lei meg. Jeg dro fra jobb en time før. Jeg løy å sa at jeg fikk migrene anfall. 

Jeg har flørtet med en elektriker på jobben. Jeg er ikke elektriker men de jobber hos oss og han og jeg har blikkflørtet og gitt hverandre komplemanger her og der. For en mnd siden møttes vi i trappene og vi kysset. Det ble skikkelig hett å jeg var helt «ødelagt» i flere dager, ville ha mere.. Jeg har spurt en gang etter nr hans og da har han sagt at han skal tenke på det. Han er utrolig skjønn å fin type men faen for en dust. Jeg får en tekst melding fra ett nummer jeg ikke kjenner. Sjekket på 1881 og det var ikke registrert. Stod: «spør meg i lunsjen om jeg vil bli med ut. å spise ikveld😉Anders»

jeg tenkte enten at dette var spøk eller i bestefall ekte.. stusset litt på at han ba meg gjøre det fremfor å bare sende meg mld å be meg.. å han hadde jo ikke nr mitt engang 🤷🏼‍♀️
Satt å så på han i lunsjen å han så på meg å smilte flere ganger.. da jeg skulle gå fra gikk jeg forbi lunsjbordet der han satt å jeg stoppet å sa hei. Så ble d drit stille rundt bordet å alle så på meg. Jeg hadde ikke tenkt å spørre han om å gå ut, hadde tenkt å vente til senere å spørre om det var han. Men nå klarte jeg ikke å bable ut noe annet enn: vil du gå ut å spise med meg ikveld ..? fa**!!

Han ser forbauset på meg å sier: «ehh sorry ass jeg har dame å greier så det går ikke»…

fant ut av en kollega av meg at hun satte opp hele dette dritte her med en kollega av han for å fortgang i sakene. Å så har han dame!!??😭 å har flørta å kyssa meg😣😔å jeg føler meg så jævlig dust, de satt der med de lure smilene sine.. klart de syns det var dritfunny alle elektrikermennene..  hilsen en som tar ut egenmelding ut uka🤕

Anonymkode: 64b21...52c

• Hjerte 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ikke kjekt å oppleve noe sånn. Skikkelig kjip oppførsel av denne elektrikeren og kollegaen din. Du har ikke gjort noe galt her og bør ikke føle deg som dust  i denne situasjonen. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Håper du har lært, at man roter ikke med folk i arbeidslivet. Der er man profesjonell.

Egenmelding er for dumt, er jo din egen feil hele greia. Du er ikke syk.

Anonymkode: 1f846...1e0

• Liker 11
Skrevet

Du kan jo spørre om å få telefonnummeret til kjæresten av kollegaen din. Sånn for å unnskylde at du kysset kjæresten hennes som ikke hadde gitt noen signaler om at han var opptatt.

Anonymkode: a8f6f...602

• Liker 35
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan jo spørre om å få telefonnummeret til kjæresten av kollegaen din. Sånn for å unnskylde at du kysset kjæresten hennes som ikke hadde gitt noen signaler om at han var opptatt.

Anonymkode: a8f6f...602

Dette.

Møt opp på jobb, og i lunsjen kan du fortelle han at du ønsker å beklage til dama hans personlig. Han har tross alt kysset deg og flørtet med deg, og du hadde aldri vært med på leken hvis du visste om henne.

Anonymkode: 4d3de...402

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

Så meldinga kom ikke fra han, og han visste ikke om det? 

Anonymkode: 862b9...4ae

• Liker 3
Skrevet

Du burde sagt til han at «oj, det visste jeg ikke! Trodde du var singel når du tok initiativ til å kline med meg i gangen. Nå føler jeg meg dum altså»

Anonymkode: 26f2e...858

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Lett å være etterpåklok, men du skulle sakt:

"Det går fint. Jeg er uansett ikke interessert i de som kliner med andre når de er i et forhold. Vet forresten kjæresten din at du holder på slik?"

Og så skulle du gått mens spørsmålet fremdeles hang i lufta.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen som prøvde å kødde med han tenker jeg, de visste om deg og han. Det var ikke deg de ville ydmyke/lure, men han. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er så forbanna å lei meg. Jeg dro fra jobb en time før. Jeg løy å sa at jeg fikk migrene anfall. 

Jeg har flørtet med en elektriker på jobben. Jeg er ikke elektriker men de jobber hos oss og han og jeg har blikkflørtet og gitt hverandre komplemanger her og der. For en mnd siden møttes vi i trappene og vi kysset. Det ble skikkelig hett å jeg var helt «ødelagt» i flere dager, ville ha mere.. Jeg har spurt en gang etter nr hans og da har han sagt at han skal tenke på det. Han er utrolig skjønn å fin type men faen for en dust. Jeg får en tekst melding fra ett nummer jeg ikke kjenner. Sjekket på 1881 og det var ikke registrert. Stod: «spør meg i lunsjen om jeg vil bli med ut. å spise ikveld😉Anders»

jeg tenkte enten at dette var spøk eller i bestefall ekte.. stusset litt på at han ba meg gjøre det fremfor å bare sende meg mld å be meg.. å han hadde jo ikke nr mitt engang 🤷🏼‍♀️
Satt å så på han i lunsjen å han så på meg å smilte flere ganger.. da jeg skulle gå fra gikk jeg forbi lunsjbordet der han satt å jeg stoppet å sa hei. Så ble d drit stille rundt bordet å alle så på meg. Jeg hadde ikke tenkt å spørre han om å gå ut, hadde tenkt å vente til senere å spørre om det var han. Men nå klarte jeg ikke å bable ut noe annet enn: vil du gå ut å spise med meg ikveld ..? fa**!!

Han ser forbauset på meg å sier: «ehh sorry ass jeg har dame å greier så det går ikke»…

fant ut av en kollega av meg at hun satte opp hele dette dritte her med en kollega av han for å fortgang i sakene. Å så har han dame!!??😭 å har flørta å kyssa meg😣😔å jeg føler meg så jævlig dust, de satt der med de lure smilene sine.. klart de syns det var dritfunny alle elektrikermennene..  hilsen en som tar ut egenmelding ut uka🤕

Dette er jo de som har iscenesatt det sin skyld . Hvor gamle er de? Husker vi kunne drive m sånt på ungdomsskolen. Men det er uansett ikke fint gjort . Han er jo uansett uskyldig i akk denne episoden . Men han er selvsagt ikke uskyldig i kliningen / flørtingen . Veldig dumt og urettferdig at det var du som måtte ta «støyten « . 

• Liker 2
Skrevet
lillevill skrev (Akkurat nå):

Noen som prøvde å kødde med han tenker jeg, de visste om deg og han. Det var ikke deg de ville ydmyke/lure, men han. 

Men det var jo henne de ydmyket , og det bevisst  og . Veldig stygt gjort . Grenser opp mot mobbing . 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Ta i alle fall ikke ut egenmelding, da blir det i alle fall snakkis. OG det er jo ikke du som skal være flau. Idioten har driti seg ut. Men hadde vært rimelig piss på egen kollega som sendte meldingen. (forstod det som at det var kollegaen som hadde sendt den?)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor gammel er dere egentlig? Barnslig å ta ut en egenmelding for dette. herregud, voks opp. 

Anonymkode: 4727e...669

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjør voksne mennesker slikt 😳??? 

Alder på vedkommende? 

Anonymkode: 4ae5d...6b6

• Liker 4
Skrevet

Nordmenn er så svake! Ta ut egenmelding for en sånn filleting?! 🙄

Anonymkode: 2ffaa...0cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Synes dette er sinnsykt dårlig gjort av din kollega. At hun har bidratt til å rigge dette. Du er voksen. Andre skal ikke rigge til noe for å få fortgang!

Og ja, dust av han å kysse deg og flørte når han har dame. 
Men du kan jo si neste gang du går forbi han og kollegaene i lunsjen «beklager for forleden dag. Jeg trodde kanskje du var interessert siden du kysset meg for noen dager siden». Ikke sikkert kollegaene hans vet det…

Endret av Luckiness
  • Liker 5
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Utrolig dårlig gjort av kollegaen din, det er jo nærmest mobbing. Og fyren selv er jo tydeligvis en dust.

Skjønner at det er kjipt å komme på jobb nå, men du kan ikke ta egenmelding for dette. Dra på jobb med hodet hevet, du har ikke gjort noe galt. Om noen skulle nevne det igjen, så får du si noe om at du trodde han var singel siden han kyssa deg her om dagen.

Og så får du ta det som en lekse - hold deg profesjonell på jobb.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du burde sagt til han at «oj, det visste jeg ikke! Trodde du var singel når du tok initiativ til å kline med meg i gangen. Nå føler jeg meg dum altså»

Anonymkode: 26f2e...858

Akkurat det jeg også hadde gjort.

Anonymkode: baf2b...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...