AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Hovedsakelig rar og underlig oppførsel, uvelkommen oppmerksomhet, etter fødsel eller mens barna var veldig små. Da mener jeg ikke type gamle mennesker som synes barna er akk så søte, men de som går over alle grenser. Noen med erfaringer? 🙈 Anonymkode: 7387d...d31
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 nei, ikke som jeg kan komme på. Anonymkode: 2459f...6a3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Merkelig og creepy å spørre om noe slik 😑 Anonymkode: c8add...945
GammelKaktus Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Vet ikke helt hva du er ute etter her men husker jeg og en venninne var på kafe når knotten var et par måneder. Da kom det en dame på rundt 50, hun satt med en mann hun kommenterte hvor fin gutten var. Jeg takket og trakk meg litt tilbake fordi det var noe "off" med både mann og kjerring. Så kom hun med hendene mot vogna og sa hun ville holde han... Og jeg bare nei det skal du ikke, og så spratt jeg opp og fikk sparret kvinnemennesket. Da trakk hun seg raskt tilbake, godt jeg er stor og kan være hissig... 😄 Uansett, hun begynte å kjefte å smelle fordi jeg var jo helt fjern som ikke lot henne holde barnet... Men både kjerring og mann forsvant raskt etterpå for personalet hadde jo reagert på oppførselen før vi kom så de hadde jo tilkalt securitas eller hva de kalles. De er nok noen raringer for jeg har sett de ved andre anledninger i byen men det har ikke virket som om de kjente meg igjen... Har du opplevd noe creepy siden du spør ts? 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 De gjør det når barna er med venner, ikke foreldrene Anonymkode: 3e3e7...94e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 FrøkenMånestråle skrev (1 time siden): Vet ikke helt hva du er ute etter her men husker jeg og en venninne var på kafe når knotten var et par måneder. Da kom det en dame på rundt 50, hun satt med en mann hun kommenterte hvor fin gutten var. Jeg takket og trakk meg litt tilbake fordi det var noe "off" med både mann og kjerring. Så kom hun med hendene mot vogna og sa hun ville holde han... Og jeg bare nei det skal du ikke, og så spratt jeg opp og fikk sparret kvinnemennesket. Da trakk hun seg raskt tilbake, godt jeg er stor og kan være hissig... 😄 Uansett, hun begynte å kjefte å smelle fordi jeg var jo helt fjern som ikke lot henne holde barnet... Men både kjerring og mann forsvant raskt etterpå for personalet hadde jo reagert på oppførselen før vi kom så de hadde jo tilkalt securitas eller hva de kalles. De er nok noen raringer for jeg har sett de ved andre anledninger i byen men det har ikke virket som om de kjente meg igjen... Har du opplevd noe creepy siden du spør ts? Akkurat det jeg mente, om fremmede som bare tar seg til rette. Anonymkode: 7387d...d31 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hovedsakelig rar og underlig oppførsel, uvelkommen oppmerksomhet, etter fødsel eller mens barna var veldig små. Da mener jeg ikke type gamle mennesker som synes barna er akk så søte, men de som går over alle grenser. Noen med erfaringer? 🙈 Anonymkode: 7387d...d31 Har du selv noen erfaringer? Hvis ikke, hvorfor spør du? Anonymkode: 64369...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå