Gå til innhold

Martine Lunde

Vintermåne

Anbefalte innlegg

Ingen tråd om henne?? 🤔 

ser på Bloggerne nå, ny sesong - og må si at han typen hennes er virkelig ikke så grei? 

så hva syns dere? 
jeg følger henne ikke på noe som helst, vet ikke om hun er aktiv på snap og insta og sånn? Har bare sett henne på Bloggerne egentlig, men jeg har egentlig litt sansen for henne- selv om jeg ikke har sansen for rosabloggere som pusher ræl og kropp …. Men jeg syns hun virker morsom og uhøytidelig på en måte? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er en av få influencere jeg liker🙂

Det eneste hun har fikset på er puppene da hun var atten år, men hun har sagt at hun aldri hadde kjøpt silikonpupper i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både Martine og Aleks. Syns det virker som at de har et veldig fint forhold, med mye humor og gøy. At han ikke vil bo i Oslo har jeg ingen problem med å forstå, selv om jeg skjønner at det er frustrende for henne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Det er slutt mellom dem.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende brudd. Hun har ventet i flere år på at han skulle bli klar for noe mer seriøst, noe han aldri ble

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Myml1 skrev (1 time siden):

Ikke overraskende brudd. Hun har ventet i flere år på at han skulle bli klar for noe mer seriøst, noe han aldri ble

Ble dem aldri samboere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke han flyttet til Oslo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Jeg syns de har vært så søte og de har vært et koselig par  i programmet «sofa» . Håper de finner kjærligheten på nytt, enten det er hver for seg eller sammen! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist 💔 Begge to virker som fine mennesker. Martine Lunde virker som en kul og grepa dame, digger henne 🤩

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Hun fortjener så ekstremt mye bedre. Hun har virket som en lojal kjæreste og visst hva hun vil hele veien. Han er så ekstremt seksuelt barnslig og virkelig unnvikende når hun har sagt hva hun ønsker i framtiden. Synd han holdt på henne i 7 år.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (16 timer siden):

Endelig! Hun fortjener så ekstremt mye bedre. Hun har virket som en lojal kjæreste og visst hva hun vil hele veien. Han er så ekstremt seksuelt barnslig og virkelig unnvikende når hun har sagt hva hun ønsker i framtiden. Synd han holdt på henne i 7 år.

Hva mener du med seksuelt barnslig ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (6 timer siden):

Hva mener du med seksuelt barnslig ?

Man ser det i flere intervjuer, reality shows han er med på, han har en utrolig sexfiksert humor på et ekstremt barnslig nivå. Når man er så sexfiksert så synes jeg det virker som man holder på med flere. Ellers hadde man hatt nok respekt for partneren sin til å ikke snakke om sånt foran henne (og hele Norge),

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de var så søte på SVD, men det virker som hun har vokst fra han. 

Så jeg er overrasket over at forholdet har vart så lenge som den gjorde. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (På 10.7.2024 den 20.40):

Ble dem aldri samboere?

Vet ikke helt om de ble det nå nylig,men hun har jo ønsket å gifte seg lenge, få barn osv. Han var absolutt ikke der i det heletatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...