AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Del Skrevet 13. oktober 2022 Og hva tenker dere om de dere vet av? Anonymkode: 4f71c...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Del Skrevet 13. oktober 2022 Jeg tenker på disse, https://okosamfunn.no/nettverk/norske-okosamfunn/ for eksempel, og på Karlsøy, Svartlamon, Hausmania osv. Anonymkode: 4f71c...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbird1 Skrevet 30. oktober 2022 #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 Sjamanistisk forbund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #4 Del Skrevet 2. november 2022 human-etisk forbund! Anonymkode: c82c2...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #5 Del Skrevet 2. november 2022 Kjenner til forskjellige hippiemiljøer via yoga og sånne ting. Ble forsøkt rekruttert inn i noe kult greier en gang som liksom skulle være et secret society hvor man kledde seg i hvite kåper og hadde dekknavn. Jeg ble fysisk kvalm og er glad jeg hørte på magefølelsen om at det der ikke var lurt å blande seg i. Humbug og hjernevask Anonymkode: f49d3...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2022 #6 Del Skrevet 2. november 2022 Kjenner til et kristent kvinnenettverk. Tror de kaller seg "Kvinner for Jesus", eller noe tilsvarende. Anonymkode: 46b4a...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Del Skrevet 3. november 2022 Rotary (far min) og Lions (onkel min) Anonymkode: 46b4a...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Del Skrevet 6. november 2022 Vet om miljø hvor det inntas plantemedisin i skandinaviske land. Inkluderende og varmt miljø, oppegående mennesker. Anonymkode: 0d521...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Del Skrevet 6. november 2022 Med alternative så menes det kanskje nyreligiøse, eller er det nok at det ikke er kristent? Jeg kjenner til Sjamanistisk forbund, og Karma Tashi Ling Buddhistsamfunn (tibetansk buddhisme for nordmenn), samt har snakket mye med personer som tror på husrens, ånder, healing, spåkort, kraftdyr og energier. Har deltatt på sjamankurs. Jeg er ikke religiøs, men var med på mye da jeg tok bachelor i religionsvitenskap. Jeg synes det er interessant hva folk tror på, eller ønsker å tro på. Men det har hendt jeg er blitt lei når bekjente ofte vil fortelle om «mystiske» ting de har opplevd, som måtte være «meningen» skulle skje nettopp da. Anonymkode: 9e55a...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå