Gå til innhold

Hvilke alternativer miljøer og felleskap kjenner dere til?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Kjenner til forskjellige hippiemiljøer via yoga og sånne ting. 

Ble forsøkt rekruttert inn i noe kult greier en gang som liksom skulle være et secret society hvor man kledde seg i hvite kåper og hadde dekknavn. Jeg ble fysisk kvalm og er glad jeg hørte på magefølelsen om at det der ikke var lurt å blande seg i. Humbug og hjernevask 

Anonymkode: f49d3...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til et kristent kvinnenettverk. Tror de kaller seg "Kvinner for Jesus", eller noe tilsvarende.

Anonymkode: 46b4a...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om miljø hvor det inntas plantemedisin i skandinaviske land. Inkluderende og varmt miljø, oppegående mennesker.

Anonymkode: 0d521...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alternative så menes det kanskje nyreligiøse, eller er det nok at det ikke er kristent? Jeg kjenner til Sjamanistisk forbund, og Karma Tashi Ling Buddhistsamfunn (tibetansk buddhisme for nordmenn), samt har snakket mye med personer som tror på husrens, ånder, healing, spåkort, kraftdyr og energier. Har deltatt på sjamankurs. Jeg er ikke religiøs, men var med på mye da jeg tok bachelor i religionsvitenskap. Jeg synes det er interessant hva folk tror på, eller ønsker å tro på. Men det har hendt jeg er blitt lei når bekjente ofte vil fortelle om «mystiske» ting de har opplevd, som måtte være «meningen» skulle skje nettopp da.

Anonymkode: 9e55a...516

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...