Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Har en valp på 7 måneder, hun er helt stueren når vi er hjemme, men når vi er på jobb tisser hun som regel inne, når kan en regne med at hun vil slutte med dette, det har hendt en del ganger at hun ikke har gjort det og, men ganske ofte har hun tisset. Og så tråkker hun i det og drar det med over alt der hun oppholder seg.. :grine2: og så er hun fæl med og tygge på korga si.. hun gjør aldri noe av dette når vi er hjemme.. Noen gode råd..
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #2 Skrevet 10. desember 2005 Hmm kjedelig det der. Noe sier meg at det skyldes at hun er usikker når hun er alene. Gikk overgangen til å være alene hjemme brått? Da mener jeg om hun plutselig ble alene en hel arbeidsdag?
agbre Skrevet 10. desember 2005 #3 Skrevet 10. desember 2005 Hmm kjedelig det der. Noe sier meg at det skyldes at hun er usikker når hun er alene. Jeg er helt enig med deg. Det er et vanlig tegn på at hunden er engstelig for å være aleine. En trygg hund vil som regel sove seg gjennom dagen. Har hørt om en hund som spiste nesten en sofa pga at han var engsteig for å være hjemme aleine. Hva med å starte helt på nytt med hjemmealeine trening?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå