Gå til innhold

Brystreduksjon og løft- de ble for små!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg tok reduksjon og løft igår dekket av forsikringen. Vi ble enige om Max 300gr per bryst men han tok 400gr på den ene og 280 på den andre fordi de var forskjellig- og jeg ser helt ærlig flat ut. Jeg har ikke pupper igjen. Og tenk- dette er dag 2! Hvor de i tillegg er hovne og større enn de blir til vanlig. Er så utrolig langt nede og angrer bittert.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker du skal vente litt og se det ann, kanskje du vil bli superfornøyd av mindre smerter i nakken, ryggen, skuldrene, flotte puppet som strutter uten BH osv når det har fårr grodd seg til :)

Anonymkode: 4e135...267

• Liker 11
Skrevet

Sikkert finere enn de var. 

Anonymkode: 0fcdc...1ea

Skrevet

Så lenge de fortsatt fungerer som patter til eventuelle barn i fremtiden er det vel ikke så farlig.

Anonymkode: bdf36...806

Skrevet

De fleste angrer et par dager etter kosmetikkoperasjon. Uansett hvor mye du angrer blir det ikke slik som det var, så du får bare komme deg over det og vente til brystene dine faktisk er blitt normale igjen. Nå er de jo nettopp blitt omtrent voldtatt av diverse kniver og verktøy. Gi det litt tid til å gro seg til.

Anonymkode: 68ee8...831

• Liker 8
Skrevet

Det er sannsynligvis bare uvant. :)  Gi det tid. 

Anonymkode: b1577...5cd

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan det være at det er så uvant å de de etter reduksjonen at du føler de er mindre enn de egentlig er? 
Ville gitt det litt tid og sett an. 

Skrevet

Gi det TID.

Du har jo ikke blitt vandt til det ennå, det må også gro. PUST MED MAGEN

Anonymkode: fe13e...436

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja jeg skjønner jeg skal gi det tid.. og har tenkt mye over den psykiske effekten det er å gå fra større tyngre bryst til mindre generelt. Men dette var litt for mye.

for å svare den ene over her så har jeg ammet to barn og er ferdig med det. 23 er ikke alderen min bare en del av kallenavnet her.

• Hjerte 1
Skrevet
miamia23 skrev (1 minutt siden):

Ja jeg skjønner jeg skal gi det tid.. og har tenkt mye over den psykiske effekten det er å gå fra større tyngre bryst til mindre generelt. Men dette var litt for mye.

for å svare den ene over her så har jeg ammet to barn og er ferdig med det. 23 er ikke alderen min bare en del av kallenavnet her.

Hvis du ikke blir fornøyd om en 6 mnd, kan du få litt silikon?

Anonymkode: 87985...821

• Liker 1
Skrevet

Du har vel bandasje og bh med støtte, som trykker alt flatt. Gi det litt tid. Har gjort det samme, og det tar tid før alt er på plass

Anonymkode: f4236...bab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har vel bandasje og bh med støtte, som trykker alt flatt. Gi det litt tid. Har gjort det samme, og det tar tid før alt er på plass

Samme her:) Følte jeg ikke hadde pupper lenger, de første dagene etter operasjonen. Men det hadde jeg😁😁

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Brystene er ikke ferdige før det har gått ett år. Du kan på ingen måte se resultatet etter ett døgn. Tenk litt selv!

Anonymkode: 64102...278

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (44 minutter siden):

Samme her:) Følte jeg ikke hadde pupper lenger, de første dagene etter operasjonen. Men det hadde jeg😁😁

Så godt å høre det ikke bare er meg😊🫠 

regner med og håper ihvertfall at jeg får samme opplevelse som deg🥰

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Veldig sant! Tenkte faktisk ikke over at det trykker det inn og.. nei får bare avvente og se😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis du ikke blir fornøyd om en 6 mnd, kan du få litt silikon?

Anonymkode: 87985...821

Nei vil helst ikke ha fremmedlegemer i kroppen😊 men regner med at som noen her skriver at de kommer seg til når bandasje og bh er av og det er gått litt tid😊

Skrevet

Jeg har fjernet 600 gram på hvert bryst. Forskjellen var naturligvis stor, men etter hvert ble jeg kjempefornøyd. Gi det tid. 

Anonymkode: 59ce9...90d

• Hjerte 1
Skrevet

Det tar flere uker før du ser det endelige resultatet, dagen etter operasjon er ikke tidspunktet for å vurdere hvor vellykket det er- Det være sagt så er det en grunn til de kriteriene som ligger der for å få dekket operasjon offentlige, hvis du har for små bryster til det sånn i utgangspunktet så er det jo ikke sikkert de skulle vært redusert. 

Anonymkode: 14adb...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...