AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Kjæresten over 4 år sa ja til å være med i bursdagen til farfar og selvom det er en uhøytidelig feiring så har de regnet med at han skal komme. Så er det en kvinne som er gift med en venn/bekjent av han som han vil gå på middag med. Hun er alene i byen og ikke noen å spise middag med, men kjæresten har møtt henne to ganger før (sammen med meg) og han synes ikke hun burde være alene.. Selvom hun ikke kjenner noen synes jeg det er litt frekt av han å avlyse slikt rett før. Vi har ikke sett familien min på 4 mnd.. hun burde jo tenkt over det selv og hadde ikke planlagt å møte med kjæresten fra før. kjæresten mener han kan besøke farfar senere og at det er viktigst at jeg kommet og ikke han. Kjenner jeg også lurer på om typen liker den dama litt.. overreagerer jeg? Anonymkode: 50ba2...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Uakseptabelt. Tviler på hun er gift evn så er hun ute etter elsker siden typen din er så på Anonymkode: 4ab68...b47 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Han liker ikke den damen litt. Han liker den damen mye. Anonymkode: 94942...620 11 1 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Inviter denne damen med i farfars bursdag. Anonymkode: 94942...620 12 2
hjärterdam Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 For en venn eller venninne ville jeg tenkt at mannen kanskje kunne droppet en uformell feiring. Men å la vær å dra ti familie man ikke har sett på flere måneder fordi en bekjent er i byen, nei den kjøper jeg ikke helt. Skjønner at et kan være kjipt for hun som er alene i byen, men det er da virkelig ikke bekjentes ansvar å droppe det man har i hendene når det allerede foreligger planer... 6 1
AprilLudgate Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 Eh….. 😅🤷♀️ De skal på date. De bare kaller det noe annet. 8 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Ja, samt som den Iver skriver, de skal rett og slett på en date ❤️ Anonymkode: 94942...620 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 Hva skjer om du sier dere begge spiser med henne og så drar dere sammen til farfar tidliger epå dagen? Anonymkode: a975f...bfa 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjæresten over 4 år sa ja til å være med i bursdagen til farfar og selvom det er en uhøytidelig feiring så har de regnet med at han skal komme. Så er det en kvinne som er gift med en venn/bekjent av han som han vil gå på middag med. Hun er alene i byen og ikke noen å spise middag med, men kjæresten har møtt henne to ganger før (sammen med meg) og han synes ikke hun burde være alene.. Selvom hun ikke kjenner noen synes jeg det er litt frekt av han å avlyse slikt rett før. Vi har ikke sett familien min på 4 mnd.. hun burde jo tenkt over det selv og hadde ikke planlagt å møte med kjæresten fra før. kjæresten mener han kan besøke farfar senere og at det er viktigst at jeg kommet og ikke han. Kjenner jeg også lurer på om typen liker den dama litt.. overreagerer jeg? Anonymkode: 50ba2...0bc Dette er jo totalt uakseptabel oppførsel. Ja, virker som at han liker hun litt for godt. Samboeren min hadde aldri funnet på noe som dette, for han liker familien min - han elsker meg, og vil gjerne bli tatt seriøst og bli respektert av familien. Dette er ting man føler er viktig imøte med svigerfamilien, så dette skurrer veldig. Du burde si til han at «nei, du skal selvfølgelig ikke dra å spise middag med en kvinne du har møtt to ganger tidligere, alene. Du har takket ja til invitasjon, og da forholder man seg til det.». Har denne kvinnen tatt kontakt med deg, eller bare samboeren din? Det er jo en litt viktig detalj. Anonymkode: 68a4d...122 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva skjer om du sier dere begge spiser med henne og så drar dere sammen til farfar tidliger epå dagen? Anonymkode: a975f...bfa Ja, det kunne vært noe TS. Dette er hovedsakelig din venninne, veldig frekt og spesielt at hun tar kontakt med din samboer og ikke deg? Du får si til samboeren din at enten drar dere i bursdagen som avtalt, eller så drar dere begge ut på middag med hun - og til farfar tidlig dagen etter. Burde være null problem for typen din, hvis dette bare er et uskyldig bekjentskap, men noe sier meg at han ikke kommer til å akseptere dette. For de to vil gjerne være alene sammen. Anonymkode: 68a4d...122 1
makkapakka Skrevet 13. oktober 2022 #11 Skrevet 13. oktober 2022 Den unnskyldningen hadde jeg ikke kjøpt, så kvinnen klarer ikke å være alene en kveld? 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #12 Skrevet 13. oktober 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det kunne vært noe TS. Dette er hovedsakelig din venninne, veldig frekt og spesielt at hun tar kontakt med din samboer og ikke deg? Du får si til samboeren din at enten drar dere i bursdagen som avtalt, eller så drar dere begge ut på middag med hun - og til farfar tidlig dagen etter. Burde være null problem for typen din, hvis dette bare er et uskyldig bekjentskap, men noe sier meg at han ikke kommer til å akseptere dette. For de to vil gjerne være alene sammen. Anonymkode: 68a4d...122 Hennes venninne? Var det ikke kjæresten til en venn av ham? Anonymkode: 33f1c...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #13 Skrevet 13. oktober 2022 Veldig merkelig prioritering. Har man lovt å dra i familieselskap til sin kjæres familie, så dropper man det ikke for en venninne av en bekjent.. Hun er da ikle avhengig av han på noen som helst måte. Så synes jeg ikke at 4 mnd er så lenge å gå uten å se (sviger)foreldrene sine da. Ikke at det er relevant, men siden du dro det fram som et argument. Anonymkode: 78e91...498 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #14 Skrevet 13. oktober 2022 Han kan si til sin "bekjent": Hei! Vi skal i selskap, men vi kan spise sammen med deg før/etterpå kl blablabla. Passer det for deg? Anonymkode: 1b5e8...b82 8 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #15 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hennes venninne? Var det ikke kjæresten til en venn av ham? Anonymkode: 33f1c...8f4 "Kjæresten til en venn av han" Heller en han og kompisen har møtt på byen som han vil på date med Anonymkode: 4ab68...b47 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #16 Skrevet 13. oktober 2022 Får dårlig magefølelse av dette. Ulogiske argumenter fra hans side. Synes ikke hun bør være alene? Er ikke dette en voksen dame som faktisk reiser alene? Hun bør selvfølgelig kunne spise middag alene. Viktigst om du kommer i bursdagen til farfaren, ja, men hva så? Dere er invitert og dere har takket ja. Bare tullprat dette. Anonymkode: 5dff6...cd4 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #17 Skrevet 13. oktober 2022 Må bare si at dette minner meg om min utro ex. Vi hadde avtalt å møte foreldrene mine som kjørte inn til byen fra en annen by og skulle spise ute med de, samme morgen satt han (nå eks) mye å tekstet på telefonen og plutselig rett før vi skulle gå ut av døra så var han plutselig ikke i humør og følte seg dårlig. Han ville gjøre et godt inntrykk på foreldrene mine (tredje gang vi skulle møte de og første gang med ordentlig middag ute) og ville føle seg så dum om han møtte de i så dårlig form. Ja, jo.. Jeg hadde sympati og sliter med sosial angst selv så jeg tenkte at unnskyldningen var grei nok og lot han bli hjemme mens jeg dro å møtte foreldrene mine alene. Han var sykt opptatt av hvor lang tid eksakt det ville ta før jeg var hjemme igjen. Tenkte ikke mer over det. Noen uker senere drev han å gliste og rødmet mens han sendte tekst og jeg spurte om å få se og han sa det var en kompis bare og rodde seg vekk. Jaja, jeg ville ikke være bitchen som dro telefonen ut av hånda på han og stolte på han. En dag ringte denne kompisen, et nummer registrert på guttenavn og typen min ble helt rød og stressa så jeg skjønte noe ikke stemte. Han svarte ikke telefonen. Senere den kvelden tok jeg mobilen hans og gikk gjennom meldinger og der hadde han sannelig vært på date og utro fra den dagen han plutselig ble dårlig og ikke ble med å møtte foreldrene mine. Ts. Noen menn er så jævlig assholes at det ikke finnes ord for hvor utspekulerte de er. Det gjelder også menn man trodde aldri ville være typen til å være utro engang. Jeg er temmelig sikker på at typen din skal på date men prøver å ufarliggjøre rollen hennes ovenfor deg. Anonymkode: 4ab68...b47 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #18 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Må bare si at dette minner meg om min utro ex. Vi hadde avtalt å møte foreldrene mine som kjørte inn til byen fra en annen by og skulle spise ute med de, samme morgen satt han (nå eks) mye å tekstet på telefonen og plutselig rett før vi skulle gå ut av døra så var han plutselig ikke i humør og følte seg dårlig. Han ville gjøre et godt inntrykk på foreldrene mine (tredje gang vi skulle møte de og første gang med ordentlig middag ute) og ville føle seg så dum om han møtte de i så dårlig form. Ja, jo.. Jeg hadde sympati og sliter med sosial angst selv så jeg tenkte at unnskyldningen var grei nok og lot han bli hjemme mens jeg dro å møtte foreldrene mine alene. Han var sykt opptatt av hvor lang tid eksakt det ville ta før jeg var hjemme igjen. Tenkte ikke mer over det. Noen uker senere drev han å gliste og rødmet mens han sendte tekst og jeg spurte om å få se og han sa det var en kompis bare og rodde seg vekk. Jaja, jeg ville ikke være bitchen som dro telefonen ut av hånda på han og stolte på han. En dag ringte denne kompisen, et nummer registrert på guttenavn og typen min ble helt rød og stressa så jeg skjønte noe ikke stemte. Han svarte ikke telefonen. Senere den kvelden tok jeg mobilen hans og gikk gjennom meldinger og der hadde han sannelig vært på date og utro fra den dagen han plutselig ble dårlig og ikke ble med å møtte foreldrene mine. Ts. Noen menn er så jævlig assholes at det ikke finnes ord for hvor utspekulerte de er. Det gjelder også menn man trodde aldri ville være typen til å være utro engang. Jeg er temmelig sikker på at typen din skal på date men prøver å ufarliggjøre rollen hennes ovenfor deg. Anonymkode: 4ab68...b47 Gleder meg til den dagen vi klarer oss uten menn Anonymkode: 989aa...1c1 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #19 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uakseptabelt. Tviler på hun er gift evn så er hun ute etter elsker siden typen din er så på Anonymkode: 4ab68...b47 ja aldri har noen brydd seg om jeg har vært alene ett sted. Dette lukter muffens... hva slags mann gjør sånt? Da hadde jeg nok blitt sur og sint og såret. I såfall hadde jeg blitt med. Burde være innafor hvis det bare er en venn. Anonymkode: 6174d...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #20 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg er ikke sjalu type, og mener venner av begge kjønn er gull verdt Men selv jeg går ikke på den "stakkars dama til kompisen min". Anonymkode: a7230...b50 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå