AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Etter at ett 11 års forhold er over sitter jeg her og føler meg såret og egentlig litt forbannet. Jeg bodde ikke med min x, men vi var mye sammen. Han bodde her mer enn han bodde hjemme hos seg selv. Han gjorde ingenting når han var her. Jeg vaske, laget mat, ryddet og vasket klær og han lå på sofaen. For 1 år siden så jeg at han hadde blitt venner med ei dame på Facebook. Jeg kjente henne ikke, så jeg spurte hvem det var. Det var bare søsteren til en arbeidskollega som han hadde truffet på byen 1 gang. Jeg tenkte ikke mere på det. I sommer var vi på ferie med mine foreldre og hans bror og familie. Hadde en veldig fin ferie. Før ferien hadde vi hatt en dårlig periode og han var mye sur. 2 uker etter ferien sa han at han ville ut av forholdet. Han ville at vi skulle være venner. Jeg måtte tenke på det. 6 uker etter det ble slutt lå det ut på Facebook at han var i ett forhold, med denne søsteren til arbeidskollega. Det gikk fort. Jeg sa at vi ikke kan være venner og har blokkert han fra alt. Nå sitter jeg her og føler at han har lurt meg ei stund. Jeg tror kanskje at han er i 50 årskrisen, men det hjelper ikke meg så mye Anonymkode: 34a3e...90c
Frank Franke Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Klart du er lurt! Trengte du en bekreftelse på fra andre? 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Stor klem til deg ❤️ Jeg var sammen med min eks i 15 år. 2 barn. På våren kom det ei ny venninne på Facebooken hans en helg han var i en bursdag med noen kompiser. Jeg tenkte ikke mer over det. Etter sommeren gjorde han det slutt. Jeg var knust. Miste den fantastiske helgenen av en mann. Han hadde veldig høy moral og dømte lett andre mennesker. En måned etter, så hadde han fått seg dame. De hadde visst møtt hverandre rett etter bruddet (sensommer). Jeg gjenkjente hun han hadde blitt venner med på Facebook på VÅREN! Tenkte tilbake og kunne da huske flere bilturer han hadde vært på for å lufte seg i mellomtiden. En gang hadde han vært hos en kompis. Jeg måtte snakke med han pga noe viktig ang ungene som ikke kunne vente. Mobilen hans var av og da jeg ringte kompisen var han ikke der. Jeg kjøpte forklaringen da på at jeg hadde hørt feil hvor han hadde vært. Det hjalp meg til å komme over bruddet ganske raskt når jeg så at han ikke var den helgenen som han påsto. Sinnet klarte å slukke følelsene ganske raskt. Vi har et ok forhold i dag ang samarbeid med unger. Men ikke noe bestevenner. Anonymkode: 48eb8...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå