Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som lever i åpent forhold? Jeg har begynt å tenke på det etter samme forhold i 17 år. Har ikke sagt noe enda, da jeg ikke vet hvordan han kommer til å reagere. Har ikke møtt noen andre, bare kjenner at jeg kjeder meg i forholdet, men vil ikke gjøre det slutt heller.

Anonymkode: 466a5...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levde i et åpent forhold tidligere.

Bud 1, snakk med typen!

Skrevet

Kvinne 30, og lever i et åpent forhold. I vårt forhold er det i hovedsak seksuelle opplevelser det er åpent for, ikke datingopplevelser og kjæreste nr. 2.

Mannen tok opp temaet tidlig i forholdet, og jeg tror ikke jeg ville ha kommet på det ellers, egentlig. Drt at det var et ønske fra han før vi møttes, hadde også noe å si. Om han hadde kommet etter 17 år tror jeg jeg hadde kjent på mange vonde følelser, av å bli bytta ut og ikke være bra nok etc. Kan det være mer aktuelt å ta opp st forholdet er litt dødt, også prøve litt nye ting for å finne gnisten? Ny hobby, noe nytt i senga, eller tilogmed en sexklubb? Noe dere gjør sammen, fremfor å ha noe eget på si’?

Det å ha full åpenhet i kommunikasjon, tillit og ærlighet er 100% avgjørende i hvert fall.

Anonymkode: 12efe...aa8

• Liker 1
Skrevet

Det var begynnelsen på slutten..

Anonymkode: 79935...934

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er det mange her som lever i åpent forhold? Jeg har begynt å tenke på det etter samme forhold i 17 år. Har ikke sagt noe enda, da jeg ikke vet hvordan han kommer til å reagere. Har ikke møtt noen andre, bare kjenner at jeg kjeder meg i forholdet, men vil ikke gjøre det slutt heller.

Anonymkode: 466a5...cda

Start med å snakke med han. Og begynn med at du vil beholde han og hvorfor, så kan du høre om han har noen tanker til hvordan dere kan piffe opp samlivet sammen. 

Og lykke til! Håper alt ordner seg :)

Anonymkode: ae9b5...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...