Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Fantaserer om å ha sex med en annen mens min mann ser på. Er det normalt? Noen andre som har samme fantasi?
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Desverre, hodet mitt klarer ikke tenne på noe som jeg ser på som et svik. Men tror det er ganske normalt, du er ikke den første jeg hører om som vil det
Gjest RIMI-KnutKristian Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Fantaserer om å ha sex med en annen mens min mann ser på. Er det normalt? Noen andre som har samme fantasi? ← Tror det er veldig vanlig. Min samboer har fått oppleve det flere ganger, til vår begges glede. Vi har et veldig trygt og tillitsfullt forhold, som absolutt "tåler" slike spennende opplevelser. Uten at vi overdriver det, det blir vel kun et par ganger i året. Deilig å holde øyekontakt med henne, sanse at hun nyter, og herlig å ha henne alene i "finalen" når "gjesten" har gått.
Gjest Y Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Fantaserer om å ha sex med en annen mens min mann ser på. Er det normalt? Noen andre som har samme fantasi? ←
Gjest Urd Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 Tror ikke det er uvanlig. Du kan jo foreslå trekant, evt partnerbytte :o)
nusta Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Tror slike fantasier er veldig vanlige. Heldigvis er vi alle forskjellige, og "alt" er jo normalt
Gjest mannen Skrevet 3. desember 2005 #7 Skrevet 3. desember 2005 Til trådstarter.. Jeg har også lyst! Klem fra mannen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå