Gå til innhold

Nå har jeg tatt kontakt med mine ekser for "vennskap" selv om jeg er gift med en mann jeg elsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ja, jeg vet at jeg har gjort det for bekreftelse. 

Jeg har vært gift i 17 år, og har det veldig bra med min mann. Jeg får all oppmerksomhet som jeg ønsker fra han. Og det er han jeg vil bli gammel sammen med. Vi har 2 barn sammen. 

Men likevel har jeg tatt kontakt med mine ekser, og holder kontakten med dem. Særlig han som jeg var forlovet med, men som jeg gjorde det slutt med da jeg var 19. 

Jeg har liksom en ting på å komme tilbake til dem på et eller annet vis. Kanskje for å liksom være venner? Eller helst for å vite at jeg ikke er glemt, og fortsatt har verdi for dem.  Jeg vet ikke. Jeg har bare gjort det. 

Han som jeg gjorde det slutt med da jeg var 19 fant en ny dame rett etter, som hadde siklet på han i en evighet før det. Og som han fortsatt er sammen med 30 år etter,

Så det føles veldig som hevn på henne å ha kontakt med han. Hun vet ikke om det, og hun nekter han enhver kontakt med meg, men det har han likevel. Han sa at han ikke kunne ha meg som venn på facebook, for det ville hun IKKE godta. Han prater bare vanlig med meg, forteller meg ting han har gjort og sånn. Ikke noe sexprat. Jeg vil jo egentlig lokke han litt ut der, men det har ikke lyktes ennå, selv om han ser meg som attraktiv, og VIL ha kontakt. 

Og jeg VIL lokke han utpå noe mer, bare for å ha gjort det. Sånn at hun kan sitte der!

Og jeg forventer meg ikke noen hurrarop her, ville bare si det. 

Så har jeg også tatt kontakt med en annen eks, som jeg heller ikke har hatt kontakt med på veldig mange år. Jeg vil gjerne føle meg bekreftet på vennskapet vi hadde der. Vi hadde noe helt spesielt, men det vet for mange ting som kom i veien for oss. Men han svarte på min melding til han, og jeg ser at han også vil ha kontakt videre.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men det er den litt onde siden av meg. Ellers er jeg en oppegående og velfungerende kvinne som har barn og mann, og det fungerer godt.

Jeg har ingen planer om å gå fra min mann, eller være utro med noen, bare så det er sagt.

'

Anonymkode: b63e2...9a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med å lure deg sjøl 

Anonymkode: 1f1ae...4bc

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men det er den litt onde siden av meg

Hvorfor denne lysten til å være ond?

Anonymkode: d6e90...318

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skal du ødelegge andres forhold? Hun var forelsket i en mann og ble sammen med han da han ble singel. Hvorfor fortjener hun hevn fra deg? For hva da? Tåler du ikke at andre har det bra?

Anonymkode: 84b35...0fa

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette må jo være troll? Ellers aner du ikke hva du kan ødelegge for dine barn🫣😳

Anonymkode: 47641...ece

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og ja, jeg vet at jeg har gjort det for bekreftelse. 

Jeg har vært gift i 17 år, og har det veldig bra med min mann. Jeg får all oppmerksomhet som jeg ønsker fra han. Og det er han jeg vil bli gammel sammen med. Vi har 2 barn sammen. 

Men likevel har jeg tatt kontakt med mine ekser, og holder kontakten med dem. Særlig han som jeg var forlovet med, men som jeg gjorde det slutt med da jeg var 19. 

Jeg har liksom en ting på å komme tilbake til dem på et eller annet vis. Kanskje for å liksom være venner? Eller helst for å vite at jeg ikke er glemt, og fortsatt har verdi for dem.  Jeg vet ikke. Jeg har bare gjort det. 

Han som jeg gjorde det slutt med da jeg var 19 fant en ny dame rett etter, som hadde siklet på han i en evighet før det. Og som han fortsatt er sammen med 30 år etter,

Så det føles veldig som hevn på henne å ha kontakt med han. Hun vet ikke om det, og hun nekter han enhver kontakt med meg, men det har han likevel. Han sa at han ikke kunne ha meg som venn på facebook, for det ville hun IKKE godta. Han prater bare vanlig med meg, forteller meg ting han har gjort og sånn. Ikke noe sexprat. Jeg vil jo egentlig lokke han litt ut der, men det har ikke lyktes ennå, selv om han ser meg som attraktiv, og VIL ha kontakt. 

Og jeg VIL lokke han utpå noe mer, bare for å ha gjort det. Sånn at hun kan sitte der!

Og jeg forventer meg ikke noen hurrarop her, ville bare si det. 

Så har jeg også tatt kontakt med en annen eks, som jeg heller ikke har hatt kontakt med på veldig mange år. Jeg vil gjerne føle meg bekreftet på vennskapet vi hadde der. Vi hadde noe helt spesielt, men det vet for mange ting som kom i veien for oss. Men han svarte på min melding til han, og jeg ser at han også vil ha kontakt videre.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, men det er den litt onde siden av meg. Ellers er jeg en oppegående og velfungerende kvinne som har barn og mann, og det fungerer godt.

Jeg har ingen planer om å gå fra min mann, eller være utro med noen, bare så det er sagt.

'

Om dette ikke er utroskap, er det i hvertfall svik mot din mann. Du leker med ilden. Forsøk å sette deg i hans situasjon; hva ville du tenkt om det viste seg at han i årevis hadde hatt kontakt med ekser bak din rygg?

Du må vende eksene ryggen og bygge selvtillit på annen måte, om du virkelig ønsker å beholde din mann.

Anonymkode: 4d086...c22

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Du bør sette deg ned og tenke gjennom hvorfor du har dette behovet for bekreftelse fra gamle ekser. Det høres ut som om det er noe underliggende der du hadde hatt godt av å jobbe deg gjennom.

Anonymkode: 0008f...915

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du spiller et farlig spill her med stor risiko.

Du vet ikke hva som kan skje dersom hans kone finner ut av kontakten -kanskje hun kaster ham ut og outer deg som DEN homewreakeren til alt og alle. Skriver dritt på sosiale medier osv som i tillegg til å potensielt ødelegge din og din manns forhold, også kan ødelegge for barna deres.

Men hva med din man, dersom han oppdager at du har gått bak ryggen på ham? Kan han føle det som et enormt svik og gjøre noe ala det jeg nevnte at konen til eksen din vil gjøre? Da kan du potensielt ødelegge for ekteskapet i tillegg til barn og familie.

Du vet ikke hvordan noen som opplever seg sveket vil reagere, og hva konsekvensen vil kunne bli. 

Anbefaler deg å tenke igjennom om det hele er verdt det, og om det oppriktig gjør deg godt.
Det må være noe i livet du mangler som du kan få på en sunnere måte enn dette❤️

Anonymkode: 935a7...a70

• Liker 4
Skrevet

Er det 30 år siden det ble slutt?? Let it the funk, go. Ingen er den samme 30 år etter. De fleste vokser, endrer seg og modner til (du er tydeligvis et unntak) på 30 år.

Anonymkode: 724f7...d54

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du spiller et farlig spill her med stor risiko.

Du vet ikke hva som kan skje dersom hans kone finner ut av kontakten -kanskje hun kaster ham ut og outer deg som DEN homewreakeren til alt og alle. Skriver dritt på sosiale medier osv som i tillegg til å potensielt ødelegge din og din manns forhold, også kan ødelegge for barna deres.

Men hva med din man, dersom han oppdager at du har gått bak ryggen på ham? Kan han føle det som et enormt svik og gjøre noe ala det jeg nevnte at konen til eksen din vil gjøre? Da kan du potensielt ødelegge for ekteskapet i tillegg til barn og familie.

Du vet ikke hvordan noen som opplever seg sveket vil reagere, og hva konsekvensen vil kunne bli. 

Anbefaler deg å tenke igjennom om det hele er verdt det, og om det oppriktig gjør deg godt.
Det må være noe i livet du mangler som du kan få på en sunnere måte enn dette❤️

Anonymkode: 935a7...a70

Mannen min hadde skjult kontakt med sin eks i 7 år etter vi ble gift. Så ble det slutt på det. Deretter hadde han skjult kontakt med andre damer han pratet om sex med. Ikke her i landet, men i utlandet, så det var ikke for å møtes.

Så jeg har vel ikke så dårlig samvittighet akkurat. Det er jo 8 åt siden alt dette, men han har jo lagt lista (satt grensa lavt) for hva man kan gjøre i forholdet vårt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min hadde skjult kontakt med sin eks i 7 år etter vi ble gift. Så ble det slutt på det. Deretter hadde han skjult kontakt med andre damer han pratet om sex med. Ikke her i landet, men i utlandet, så det var ikke for å møtes.

Så jeg har vel ikke så dårlig samvittighet akkurat. Det er jo 8 åt siden alt dette, men han har jo lagt lista (satt grensa lavt) for hva man kan gjøre i forholdet vårt!

Hvorfor nevner du det nå først? Uansett hva har det å si for din oppførsel? Han gjorde ditt så da kan jeg gjøre datt

Anonymkode: 9262d...0eb

• Liker 5
Skrevet

Hvis man er glad i noen, sånn oppriktig glad i noen så gjør man ikke ting man tror kan såre dem, man skjuler ikke og man søker ikke bekreftelse fra andre på en måte som ikke verden ellers ville akseptert. Om man derimot er mer glad i seg selv og sine behov enn partneren sin så gjør man mye rare greier og forsvarer dem med mye rart også... 

Anonymkode: a5736...73d

• Nyttig 5
Skrevet

La fortid være fortid! Dine ekser har sikkert funnet noen andre de også, så ikke ødelegg!  Ødelegger jo for deg selv også om du virkelig elsker partneren din!!!!  Gir han deg alt du vil ha så skulle du ikke ha ønsket deg mer... 

Selv har jeg blitt kontaktet av et par eks- elsker som ymtet frempå at de likte meg så godt... Fint med bekreftelse og gøy med kompliment!!! MEN de togene har gått! De ville aldri noe mer da, og nå har jeg sambo! Kan være hyggelig tilbake og spørre oppriktig hvordan det går, men noe mer gidder jeg ikke! Tenker jeg etter er det nok også mest trolig kun sex de har i tankene nå også ..!   Jeg er også opptatt! :)

Anonymkode: e5a00...150

• Liker 1
Skrevet

Det er en grunn til at du tar kontakt med ekser. Du er fortsatt sjalu og ønsker ikke at de skal ha det bra sammen med andre. I mitt forhold har eksene til min samboer forsøkt å ødelegge for oss med mye tull og vas. Unn andre å ha ett godt liv og ikke vær en sånn jævla egoist!!!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor nevner du det nå først? Uansett hva har det å si for din oppførsel? Han gjorde ditt så da kan jeg gjøre datt

Anonymkode: 9262d...0eb

Ja. Og det er ikke det at jeg vil ta hevn på han, for det er flere år siden han pratet med damer. Men han har lagt lista lavt for hva som er lov for han, og nå når jeg føler litt behov for å prate med noen, så tenker jeg det er lov på samme måte for meg. Jeg har ikke gjort det før, men gjør det nå.

Skrevet

Om dette ikke er trolling er du en råttent person. Verken mer eller mindre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Og det er ikke det at jeg vil ta hevn på han, for det er flere år siden han pratet med damer. Men han har lagt lista lavt for hva som er lov for han, og nå når jeg føler litt behov for å prate med noen, så tenker jeg det er lov på samme måte for meg. Jeg har ikke gjort det før, men gjør det nå.

Du kan jo ikke ha det så bra i forholdet som du mener når du søker andres oppmerksomhet på denne måten? Hadde dere hatt det så bra, så hadde du ikke hatt det behovet. Mulig du begynner å kjede deg i forholdet? prøv å finn ut grunnen og jobb derfra:) 

Anonymkode: fcb97...4ad

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis man er glad i noen, sånn oppriktig glad i noen så gjør man ikke ting man tror kan såre dem, man skjuler ikke og man søker ikke bekreftelse fra andre på en måte som ikke verden ellers ville akseptert. Om man derimot er mer glad i seg selv og sine behov enn partneren sin så gjør man mye rare greier og forsvarer dem med mye rart også... 

Anonymkode: a5736...73d

Jeg er faktisk mer glad i meg selv enn i mannen min, selv om jeg er veldig glad i han også, Og ja, jeg setter egne behov foran hans. Selv om han får mye oppvartning fra meg, så setter jeg meg selv foran han. 

Og jeg er ikke på utkikk etter ny mann, bare litt bekreftelse. Og sjalusi fra dama til eksen.

Dette kan nok såre mannen min om han får vite om det, men ettersom jeg bare har vanlig prat, uten noe seksuelt, så tror jeg det går bra. Som hva man fyller hverdagen med, og hva man ellers gjør. Altså ikke noe jeg ikke kan vise mannen min.

Min mann hadde derimot mange samtaler med andre damer om hva han skulle gjøre med dem seksuelt. Det er for noen år siden, og jeg har tilgitt det, og han har lovt å ikke gjøre det igjen. Det tror jeg faktisk på, men som sagt, han har lagt lista lavt for hva man kan tillate seg i vårt forhold, og jeg kunne aldri ha gjort det jeg gjør nå uten at han hadde vært sånn semi-utro før. Og i tillegg hadde kontakt med eksen bak min rygg til vi hadde vært gift i 7 år. 

Så det er jo bare rart at jeg ikke har agert på det før?

Jeg føler ikke noen aggresjon mot mannen min for det han har gjort før, jeg føler bare at det ikke er så galt at jeg gjør dette.'

Skrevet

Du er et ondt menneske.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...