Gå til innhold

Jobb til 14-åring

Anbefalte innlegg

Gjest Lars1009
Skrevet

Datteren min vil begynne å jobbe litt. Hvilke muligheter har hun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnepass

Anonymkode: 9835c...235

• Nyttig 1
Skrevet

Hundelufting

Anonymkode: 2634b...7d4

Skrevet

Datteren min tjener penger som hjelpetrener, dommer (2 idretter) samt barnepass.

Anonymkode: 5932b...deb

• Nyttig 1
Skrevet

Kinovakt, handle for eldre, vaskehjelp, badevakt (man får kurs) ryddehjelp på frisørsalonger, ekstrahjelp i butikker... 

Anonymkode: 5d548...c5c

Skrevet

Vår 14-åring har fått jobb på Burger King. Annenhver lørdag i 4 timer. Kan høre der og. 

Anonymkode: a7788...f75

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Vår 14-åring har fått jobb på Burger King. Annenhver lørdag i 4 timer. Kan høre der og. 

Anonymkode: a7788...f75

Hva gjør han der?

Anonymkode: 3c9d9...e49

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 14 år jobbet jeg som barnevakt, gikk tur med hunder, hjalp til med stallvakter på et ridesenter og av og til gikk jeg med reklame.

Anonymkode: 8a130...f74

Skrevet

Det er sikkert mange som trenger hjelp før jul. Og på tross av det mange sier, er det jobb å få, også for 14-åringer som vil jobbe.

Hør med et hotell om de trenger stuepiker i helgene, dessuten er det mange butikker som trenger folk til å fylle på varer, spesielt nå når det nærmer seg jul.

Sikkert i oppvask på hotell og restauranter også, men der kan jo arbeidstiden bli et problem for en 14-åring, i og med at det gjerne er på kvelden det skjer mest.

Skrevet

Lillesøstra mi fikk jobb i en isbar når hun var 14 :-)

Anonymkode: 555bf...f46

Skrevet

Avisbud? Det er noen som vil ha papiravis enda, faktisk.

Ellers har to av døtrene til en venninne av meg vært dommere i håndballkamper siden de var tenåringer. Driver din datter med noen sånn idrett, så hun kan stille som dommer? Vet ikke om man må ta et dommerkurs først, kanskje?

Anonymkode: 230ce...3f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Avisbud? Det er noen som vil ha papiravis enda, faktisk.

Ellers har to av døtrene til en venninne av meg vært dommere i håndballkamper siden de var tenåringer. Driver din datter med noen sånn idrett, så hun kan stille som dommer? Vet ikke om man må ta et dommerkurs først, kanskje?

Anonymkode: 230ce...3f6

Må ha kurs først ja. 

Anonymkode: 3c9d9...e49

Skrevet

Hvis hun er flink å vaske kan hun gjøre det hos folk.

Anonymkode: 39a09...560

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...