AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg skal bestille mat (Hills) til katten min, men det virker som on det er så mange ulike erfaringer der ute. Både mtp. selve nettbutikken og fraktalternativ. Lurte på Zooplus, men der var det visst også blandede erfaringer ... Anonymkode: bb2a8...41a
Hjerteknas Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Dyrekassen bruker vi. Veldig fornøyd 👍
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Musti her. om du er medlem får du hver 7. sekk med tørrfor gratis (vet ikke hva slags avtaler andre måtte ha). får levert alt rett på døra. Anonymkode: f1fcf...105 3
Rainbow91 Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Musti her. om du er medlem får du hver 7. sekk med tørrfor gratis (vet ikke hva slags avtaler andre måtte ha). får levert alt rett på døra. Anonymkode: f1fcf...105 Wopsi kom borti anonymknappen
Jytte Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 Vom & hundemat. De har også kattefòr. Mange dyrebutikker fører vom. De har frysetørket også, men det er egentlig beregnet for aktive jakthunder. Vet ikke om de har det til katt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Takk for svar, alle sammen, men ingen av disse har den typen jeg skal ha. Jeg ser Zooplus og Zoo har rett type, er det ingen som har erfaring med disse? Anonymkode: bb2a8...41a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg har masse erfaring med Zooplus, har handlet der i årevis. Er kjempefornøyd! Aldri noe tull, og alltid gode priser. Anonymkode: a785b...4b0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9 Skrevet 13. oktober 2022 Kjempefornøyd med zooplus. Kjøper alt der nå. Det bruker en stund, (ukes tid), men leveres på døra. Genialt! Kjøpt et stort kattetårn der også.. Så får man litt poeng hver gang man kan samle og bruke så kjøpt nye matskåler for de da. Kan bare anbefales, ca 15 kjøp derfra nå, aldri noe tull. Anonymkode: d3a57...a9b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Skrevet 13. oktober 2022 Hadde abonnement-løsningen til Dyrekassen en periode. Det fungerte kjempegodt. Har ikke testet andre nettsider ettersom det kun var Dyrekassen som førte fôret vi brukte i den perioden. Anonymkode: d3407...778
Nuttery Skrevet 13. oktober 2022 #11 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg bruker ZooPlus, har aldri hatt noe problem med de. Gode priser og rask levering. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #12 Skrevet 13. oktober 2022 Bruker også zooplus, de leverer på døra som er kjempegreit når jeg kjøper mat til to hunder og en stor katt! Da blir det fort en hel del kilo. Kjøper også fra vetzoo. Anonymkode: 0d20f...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #13 Skrevet 13. oktober 2022 Takk, alle sammen, da går jeg for Zooplus. Nå blir pusen glad 🐈 Anonymkode: bb2a8...41a 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #14 Skrevet 13. oktober 2022 Zoopluskunde her også. Kjempefornøyd med levering, kommer på døra innen en uke. Gode katteleker etc har de også. Anonymkode: 4bf5b...d7f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #15 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg kjøper det meste fra Zooplus og har ikke noe å utsette på dem. De sender fra utlandet, men det kommer raskt fram likevel. I starten syntes jeg det var litt stress at de absolutt skal levere på døra, men nå synes jeg det er fint å slippe å dra til posten å hente. Vet ikke hva slags kundeservice de har, har ikke trengt å kontakte dem. Hvis jeg skal kritisere noe, må det være nettsida. Samme produktet ligger inne flere ganger i forskjellige størrelser og sammensetninger, og bildene stemmer ikke alltid med varen. Har ikke sammenlignet priser så nøye, men de virker billigst? Har også prøvd Musti. Liker dem også, men har fått tilsendt feil varer flere ganger. De er greie og ordner opp, men det er litt masete. Og selv om det tilsynelatende er en norsk butikk, har de lengre leveringstid enn Zooplus. Anonymkode: b7c9d...cdb
_popcorn_ Skrevet 13. oktober 2022 #16 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg har abonnement på tørrfor fra Musti på grunn av pris, men bestiller avogtil annet fra Zooplus, som leker, klorestativ og tilbehør til det. Rask levering og har ikke hatt noe tull etter de byttet til Posten/Bring. Med PostNord kom aldri varene frem, men Zooplus var god på kundeservice da
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #17 Skrevet 13. oktober 2022 Bruker Zooplus ofte fordi de har mye av det pus liker, men er også veldig glad i Musti. Har opplevd veldig god service hos dem når pakker har blitt skadet under transport. De har også en fysisk butikk i nærheten om det skulle være noe. Anonymkode: 58a18...f13
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #18 Skrevet 13. oktober 2022 Zooplus. God pris, godt utvalg, bra levering, fine medlemsordninger med bonuser. Anonymkode: 20677...e11
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #20 Skrevet 14. oktober 2022 Bruker zooplus til den ene hunden som spiser tørrfor. Kjøper også det aller meste utstyret der. Er kjempefornøyd med butikken. Til den andre hunden som spiser vom bruker jeg petworld, da zooplus ikke kan levere frossen mat. Petworld er jeg også super fornøyd med. De leverer vel i Oslo og Asker omegn tror jeg og de leverer over dørstokken, noe som er veldig greit når man bestiller mat for 4 mnd (60 kg) av gangen 😅. Anonymkode: a40a3...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå