AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Hva gjør dere for å føle dere sexy for mannen deres? jeg har et behov for å føle meg sexy igjen etter å ha gått opp en del kilo iløpet av to svangerskap på under to år. Av en eller annen grunn sliter ert bittelitt på selvbildet, men jeg har begynt å ha grep! kunne tenkt meg sexy undertøy, men han er av den typen som driter i undertøy og «liker det best uten».. jeg selv synes det er dritsexy med undertøy.. hva annet kan vurderes? Hva gjør du? Anonymkode: dbb46...ca8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Smink deg litt oftere hvis det er noe du gjør sjeldent. Send han litt frekke bilder mens han er på jobb for eksempel! Det får meg til å føle meg sexy når jeg tar bildene og får god respons, bygger opp spenningen til neste anledning til å ha sex også. Og kjøp pent undertøy for din egen del! Bytt ut de slitte trusene og gå rundt med litt blonder under klærne, det gjør noe med selvtilliten. Er ikke viktig om han bryr seg om selve undertøyet, det er du som trenger å føle deg mer sexy. Gå og ta brasiliansk voks kanskje, om du føler deg sexy av å være hårløs. Anonymkode: 22386...78f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Bruk sexy undertøy fordi du syns det er sexy. Du kan gå i det under tøyet på jobb eller hjemme og trenger ikke bare bruke det når dere skal ha sex Han må også gjøre sitt for å få deg til å føle deg begjært og sexy Anonymkode: be407...8c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå