AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Det føles som at hjerte er knust i tusen biter og at det blør samtidig. Det gjør så vondt. Jeg er så ensom, og har mistet alt som gjorde meg glad. Det har gått en måned, og det gjør fremdeles like vondt. Egentlig mer nå. Jeg savner han så utrolig mye. Jeg har ingen nære venner og har ingen å snakke med. Jeg vil bare ha ham😭💔 Anonymkode: eb460...92f 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 En måned i sorg er ingenting. Jeg lover deg en ting, en morgen våkner du, og innser at han ikke er det første du tenker på. Og du innser at du ikke har tenkt på ham en stund. Noen sa dette til meg da jeg sørget over eksen min, etter 5 år smmen ble det brått slutt. Men her sitter jeg, tenker aldri på ham mer, nesten glemt at vi var sammen. Det tok en stund, for det gjør det, men vit at de dagene kommer. Har du gjort noe fint for deg selv i det siste? Laget noe kakeglasur som du spiser rett fra bollen gjennom tårene mens du ser bridget jones? Eller noe annet? Har du holdt rundt deg selv og fortalt deg at dette skal du greie? Hva har du spist til middager, har du spist middag i det siste? Stor klem til deg, ta vare på deg selv, det mener jeg. Anonymkode: 51d99...9ae 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: En måned i sorg er ingenting. Jeg lover deg en ting, en morgen våkner du, og innser at han ikke er det første du tenker på. Og du innser at du ikke har tenkt på ham en stund. Noen sa dette til meg da jeg sørget over eksen min, etter 5 år smmen ble det brått slutt. Men her sitter jeg, tenker aldri på ham mer, nesten glemt at vi var sammen. Det tok en stund, for det gjør det, men vit at de dagene kommer. Har du gjort noe fint for deg selv i det siste? Laget noe kakeglasur som du spiser rett fra bollen gjennom tårene mens du ser bridget jones? Eller noe annet? Har du holdt rundt deg selv og fortalt deg at dette skal du greie? Hva har du spist til middager, har du spist middag i det siste? Stor klem til deg, ta vare på deg selv, det mener jeg. Anonymkode: 51d99...9ae Takk! Jeg har ikken matlyst, klarer nesten ikke å sove og er så sliten. Føler meg så tiltaksløs. Heldigvis skal jeg til psykologen i dag. Det hjelper alltid i noen timer. Takk 💛 Anonymkode: eb460...92f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk! Jeg har ikken matlyst, klarer nesten ikke å sove og er så sliten. Føler meg så tiltaksløs. Heldigvis skal jeg til psykologen i dag. Det hjelper alltid i noen timer. Takk 💛 Anonymkode: eb460...92f Min psykolog ga meg et tips da jeg slet med å få gjort noe som helst, at jeg skulle late som jeg hadde ansvar for et lite barn, en mini meg, og at det var det barnet som gikk gjennom sorgen jeg gikk gjennom. Jeg ville gjort alt for eksen min, ved å late som jeg hadde ansvar for noen, gjorde jeg alt det for meg selv Anonymkode: 51d99...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 Det var et lurt tips. Anonymkode: eb460...92f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå