Drizzt Skrevet 18. oktober 2022 #81 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 19.04): Nei. Du forstått det ikke helt riktig. Problemer her var at vi ikke fikk avtalt makspris og detaljer. Den dagen etter visninger fikk vi snakket litt og ikke detaljert nok. Etter budrunde og etter at vi fikk huset, ringe jeg og fortalte mannen at vi fikk huset. Já, han ble overrasket at 460 var FOR mye. Men han er så god og sier at feil han alle begå og det ordner vi. Men følelsen selv forstyrre meg. Anonymkode: b04cd...f41 Jeg har forstått det helt riktig. Du visste hvor mye han var villig til å by over prisantydning og så misbrukte du tilliten hans ved å by mye, mye mer. Husk at du brukte ikke bare dine penger, men også hans penger. Ja, selvfølgelig var han overrasket. Han var sjokkert og veldig skuffet. Ikke bare ga du en halv million over prisantydning, men også for feil hus. Det handler ikke om å være god, men at han har akseptert at skaden er skjedd og at du har begått en feil som ikke kan rettes opp. Jeg tviler på det sterkeste at han lar deg drive budrunde alene neste gang. Just for the record - jeg har ført budrunde på vegne av meg og min mann, men vi hadde avtalt på forhånd makspris vi mente huset var verdt for oss og jeg kunne aldri fristes av å by over beløpet. Ja, vi har mistet hus, mange hus, men til slutt kjøpte vi riktig hus. Det var verdt ventingen og i ettertid kan jeg si ''de husene vi mistet var uansett ikke helt rette for oss''. Du gjorde en newbie-tabbe og må nå akseptere følgene. Endret 18. oktober 2022 av Drizzt 1
Drizzt Skrevet 18. oktober 2022 #82 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 10.44): Du skriver dårlig til å ha kommet hit som barn, så vet ikke helt om jeg tror på det. Uansett, det er jo ikke saken her.. Men, jeg hadde også følt meg så dum hvis jeg hadde gått en halv mill over prisantydning, det er MYE penger. Tydeligvis for deg også. Og du har ikke fått det dere egentlig hadde behov for. Uff, synes synd på barna og mannen din Anonymkode: b11f4...29f Barn er helt fram til 18. Hvis TS kom som 17-åring og har bodd her i 3-4 år, så er det ikke opplagt at hun har lært seg så godt norsk. Men TS skriver såpass grammatisk feil at hun neppe har gått på norsk skole. Det har jeg heller ikke jeg gjort, men jeg har satset på å lære meg riktig norsk istedet. Husk at mange har bodd i Norge i mange år på papiret, men såpass isolert fra samfunnet at de ikke har lært seg riktig norsk. Vi vet ikke hva TS sin historie er og kan bedømme kun ut fra hvordan hun skriver norsk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå