Gå til innhold

Angre bolig kjøp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvor er det du snakker om? Her er det 4635 Kristiansand. 

Anonymkode: b04cd...f41

I Oslo kan rekkehus gå for 12-14  mill. 460 000 over takst er ikke sjeldent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Du kjøpte nok ikke akkurat da prisene var helt hinsides, for så at boligprisene raste rett etterpå. I tillegg til å by en halv mill over antydning

Anonymkode: b11f4...29f

Boligprisene raser jo ikke, de har en ørliten dupp. De kommer til å gå opp igjen. 

Anonymkode: 0378f...639

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Føler med deg. Har det akkurat som deg :(

Ser vi bor ca samme sted også, faktisk. Prisene her på Sørlandet har vært helt ville siste året. 

Anonymkode: bda7e...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ser vi bor ca samme sted også, faktisk. Prisene her på Sørlandet har vært helt ville siste året. 

Stemmer. I sommer steget alle bolig priser 200-700 på budrunden. 

Jeg var i boligen i dag og skulle hente noe og huset ser så stygg gammel ut. Siden jeg er kommet hjem har jeg det så dårlig. Hvordan skal jeg bor der vet jeg ikke. Stakkars mine barn og mann, de sier ingen ting. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var i boligen i dag og skulle hente noe og huset ser så stygg gammel ut. Siden jeg er kommet hjem har jeg det så dårlig. Hvordan skal jeg bor der vet jeg ikke. Stakkars mine barn og mann, de sier ingen ting. 😭

De er nok enda mer skuffet over deg. Stakkars mennesker. Du har driti deg skikkelig ut. Så flaut også å få besøk og du forteller at du kjøpte en halv mill over takst. Grøss

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Stygt og gammelt kan man jo gjøre noe med, selv uten å bruke alt for mye penger.

Når dere får inn egne møbler osv så tar det seg sikkert litt opp, og dere vil klare dere fint i et par år😊 

Anonymkode: 2dfb2...c5d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet alt virker veldig fint til det blir ditt.

Du må bare skape et hjem. Du må prøve. Fokuser på det positivt og ikke det negative.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Siden ingen av oss kan gjøre noe med det, så er det egentlig bare å late som - gjør så godt vi kan, ikke tenke på det, spare penger til noe nytt og håpe at prisene i alle fall ikke gjør at huset mister verdi. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dersom dere ikke har flyttet inn der enda så ser det ikke bebodd ut. De fleste boliger som ikke er bebodd ser "stygg gammelt ut".

I tillegg farger nok din følelse av huset hvordan du ser på det og.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikkert bedre enn der du kommer fra..

Anonymkode: 6cbee...f31

Hva mener du? Dette må du nesten forklare nærmere.

Eller var det bare noe xenofobt oppgulp fordi du antar at ts ikke er norsk?

Anonymkode: 07e8b...61b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva mener du? Dette må du nesten forklare nærmere.

Eller var det bare noe xenofobt oppgulp fordi du antar at ts ikke er norsk?

Ts er åpenbart ikke norsk, er ikke fremmedfrykt kun en enkel og rasjonell påstand. Standarden på huset er garantert bedre enn hvor hun kommer fra. Hva er det du ikke skjønte med det egentlig? Eller er det den «alltid på utkikk etter å bli krenka på andre vegne»? Skjerp deg, seriøst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sikkert bedre enn der du kommer fra..

Gjøre med vondt at det er verre enn det jeg kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts er åpenbart ikke norsk, er ikke fremmedfrykt kun en enkel og rasjonell påstand. Standarden på huset er garantert bedre enn hvor hun kommer fra. Hva er det du ikke skjønte med det egentlig? Eller er det den «alltid på utkikk etter å bli krenka på andre vegne»? Skjerp deg, seriøst.

Tror du at standarden i Norge er så mye bedre enn i alle andre land i verden, du vet jo ikke en gang hvor ts er fra? 

Og uansett, hva hjelper den kommentaren? Fordi standarden er bedre enn akkurat i det landet hun er fra, så må hun være fornøyd samme hva? Hvorfor komme med en sånn kommentar som du ikke ville sagt til en nordmann?

Jeg er ikke krenket, men er drittlei sånne sleivete kommentarer. Skjerp deg selv, seriøst.

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (På 13.10.2022 den 22.55):

Tenker, du må gjøre det beste ut av det du har kjøpt. Kanskje det blir bra?

Vi skal flytte inn om 2 uker. Håper virkelig på det. Vi skal få besøk av noen venner som skal hjelpe oss. Jeg føler meg flaut over huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at standarden i Norge er så mye bedre enn i alle andre land i verden, du vet jo ikke en gang hvor ts er fra? 

Og uansett, hva hjelper den kommentaren? Fordi standarden er bedre enn akkurat i det landet hun er fra, så må hun være fornøyd samme hva? Hvorfor komme med en sånn kommentar som du ikke ville sagt til en nordmann?

Jeg er ikke krenket, men er drittlei sånne sleivete kommentarer. Skjerp deg selv, seriøst.

Jeg er ikke norsk men kom som barn til Norge. I mitt hjemmeland hadde mine foreldre 2 eneboliger. Den ene vi bodd i var en enebolig med 11 rom ink stue. Stor have i midt i sentrum. Folk ofte tenker DE, ikke norsk hadde ikke et hjem.men krig ødelegger alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt buyers remorse på alle boligene jeg har kjøpt, men har alltid endt opp med å elske de til slutt. Det blir noe annet når dere får bodd dere inn, satt deres eget preg på boligen og funnet bedre løsninger.

Anonymkode: de842...090

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke norsk men kom som barn til Norge. I mitt hjemmeland hadde mine foreldre 2 eneboliger. Den ene vi bodd i var en enebolig med 11 rom ink stue. Stor have i midt i sentrum. Folk ofte tenker DE, ikke norsk hadde ikke et hjem.men krig ødelegger alt. 

Det er det jeg mener, vedkommende har ingen forutsetninger for å vite hva slags forhold en som ikke opprinnelig er norsk, kommer fra. Eller hva slags standard de har hatt på hjemmene sine. For alt vedkommende vet, har de forlatt et langt mer luksuriøst hjem enn h*n selv noen sinne har bodd i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver dårlig til å ha kommet hit som barn, så vet ikke helt om jeg tror på det. Uansett, det er jo ikke saken her.. Men, jeg hadde også følt meg så dum hvis jeg hadde gått en halv mill over prisantydning, det er MYE penger. Tydeligvis for deg også. Og du har ikke fått det dere egentlig hadde behov for. Uff, synes synd på barna og mannen din

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2022 den 21.53):

Er det fellesområde for rekken der dere kan ha trampoline?

Anonymkode: 8d3fb...e80

Stakkars de andre i rekkehusene. Trampoliner burde kun vært lov i enebolig og inntil egen veranda - ikke lengst inn mot naboen som mulig - som mange gjør…

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...