Gå til innhold

Pågående eller sosial tinder date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en tinder date som virker veldig oppegående og ålreit, men av tidligere dårlige erfaringer så blir jeg skeptisk. Så jeg vil gjerne sjekke her om det ligger noe i mine reaksjoner eller om det bare er erfaringene mine som snakker. 

Han er veldig på, fra første stund og roser meg veldig mye. Jeg er ikke vant til ros og var sikker på at ingen kom til å se på meg. Jeg har derimot fått mange napp, ikke bare han. 

Jeg møtte han her og praten gikk kjempe lett, jeg følte ikke at han var pågående eller noe. Han stiller mange spørsmål, slik at jeg omtrent ikke rekker å spørre han om ting. Jeg er vel vant til at menn prater mest om seg selv, så mulig dette bare er ukjent for meg. 

Han spurte kjapt om å møtes igjen og planlegger både det andre og det tredje møtet. Der føler jeg at han blir litt intens? Eller er det normalt at menn er slik? 

Han har spurt om å kunne kysse meg allerede etter første møtet. Jeg har ikke tenkt på det ennå, men det kan komme av at jeg er blitt veldig forsiktig. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: f7bfc...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at du er skeptisk?

Møt ham videre hvis du føler for det, så tar du et lite skritt av gangen. Hva planlegger han for dere? Er det hyggelig? Ler dere?

Hvis det er noe du ikke, vil,, så sier du ifra om at du ikke føler for det nå.

Skrevet
exictence skrev (12 minutter siden):

Hva er det som gjør at du er skeptisk?

Møt ham videre hvis du føler for det, så tar du et lite skritt av gangen. Hva planlegger han for dere? Er det hyggelig? Ler dere?

Hvis det er noe du ikke, vil,, så sier du ifra om at du ikke føler for det nå.

Ja, alt er positivt i den forstand. Ler, hyggelig, lett å prate med. Planlegger bare enkle ting rundt det å treffes. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har møtt en tinder date som virker veldig oppegående og ålreit, men av tidligere dårlige erfaringer så blir jeg skeptisk. Så jeg vil gjerne sjekke her om det ligger noe i mine reaksjoner eller om det bare er erfaringene mine som snakker. 

Han er veldig på, fra første stund og roser meg veldig mye. Jeg er ikke vant til ros og var sikker på at ingen kom til å se på meg. Jeg har derimot fått mange napp, ikke bare han. 

Jeg møtte han her og praten gikk kjempe lett, jeg følte ikke at han var pågående eller noe. Han stiller mange spørsmål, slik at jeg omtrent ikke rekker å spørre han om ting. Jeg er vel vant til at menn prater mest om seg selv, så mulig dette bare er ukjent for meg. 

Han spurte kjapt om å møtes igjen og planlegger både det andre og det tredje møtet. Der føler jeg at han blir litt intens? Eller er det normalt at menn er slik? 

Han har spurt om å kunne kysse meg allerede etter første møtet. Jeg har ikke tenkt på det ennå, men det kan komme av at jeg er blitt veldig forsiktig. 

Hva tenker dere?

Ingenting av dette fremsto som problematisk?

Du bør selvsagt holde deg til tempoet som du er komfortabel med. Ta ting med små steg og være så forsiktig. Menn vil alltid være rask i svingene, spesielt når det kommer til å bli betatt, tent og interessert. For å unngå å bli overkjørt, så får du si rett ut til han at nå er det din tur å spørre; han får vite mye om deg, men du vet ingenting om han - med et smil. Da får du litt kontroll over tempoet og gjøre det mindre intenst for deg.

• Liker 2
Skrevet

Menn må jo gjerne være veldig på for å komme noen vei da, hvis ikke blir de dumpet for å ikke være interessert nok. Eventuelt friendzona.

Ikke legg så mye vekt på dette, hverken på den ene eller andre måten

Anonymkode: 422c5...53b

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde vært på vakt men ikke dømt han på forhånd. Men har erfart at det er akuratt sånn playere og psykopatstalkere er i begynnelsen også. 

Anonymkode: d399f...904

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere?

Bare det at han spør om å få kysse allerede på første møtet hadde vært turn -off for meg. Da jeg mener et kyss skal komme naturlig , å ikke være planlagt eller forventet . Det at han planlegger mer enn ett møte frem høres også litt pågående ut . Betyr ikke at han er en dårlig person , men jeg takler ikke pågående folk . Du finner vel ut etterhvert om dette er en du liker og er komfortabel med . 

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (32 minutter siden):

Bare det at han spør om å få kysse allerede på første møtet hadde vært turn -off for meg. Da jeg mener et kyss skal komme naturlig , å ikke være planlagt eller forventet . Det at han planlegger mer enn ett møte frem høres også litt pågående ut . Betyr ikke at han er en dårlig person , men jeg takler ikke pågående folk . Du finner vel ut etterhvert om dette er en du liker og er komfortabel med . 

mye bedre at de spør enn at de bare prøver å kysse deg, tenker jeg da.

Det er ikke uvanslig at menn, også bra menn, er såpass mye på i starten. Men DU bestemmer selv tempoet som er greit for deg TS. Jeg ser ikke noe alarmerende med det du skriver. Men du kan jo bare sende en melding om at du trenger litt tid til å bli kjent før du går så mye videre? Det er alltid positivt å være ærlig.

Anonymkode: 33672...541

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...