AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Dette er kanskje et rart spørsmål, men sentralt for meg Jeg lever i et "praktisk forhold" uten kjærlighet, lidenskap og sex og det ødelegger forholdet vårt - Jeg vurderer å gå da jeg ikke føler meg elsket. Altså, det er sikkert "glad i" følelser i sving, men det kunne like gjerne være "glad i deg som en venn" - Hvorfor skal jeg bo sammen med og dele livet med en venn? Hvordan viser dere at dere elsket den andre? Hva sier sier, hvordan snakker dere sammen om dette? Hvordan løser dere dette om dere er veldig ulike ? Anonymkode: fddfc...1f1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Snakke snakke snakke - rett ut. vi er flink til å snakke om kjærlighetsspråk. Vi lager mat til hverandre, tar på hverandre, koser på hverandre, støtter hverandre, har jevnlige samtaler om følelser i og rundt forholdet og ting som skjer i livene våre på jobb osv. å vise at man er glad i hverandre må ikke nødvendigvis innebære at man kommer hjem med roser og diamanter - det kan være nok med å lage en kopp te til partneren din. Anonymkode: 977e1...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Med ord og komplimenter hver dag, klemmer og stryk hver dag Anonymkode: 6d9e8...714
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Kos og begjær. Vil spise mannen opp. Det elsker han. Og kommunikasjon. Og kroppskontakt hver eneste dag. 💕 Anonymkode: 46af0...d0e
SPOCA Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 På mange ulike måter. Vi sier flere ganger daglig at vi elsker hverandre, vi kysser og holder rundt hverandre mange ganger daglig, vi prioriterer tid til bare oss daglig, og i veldig hektiske perioder flere ganger per uke. Vi ser på filmer/serier sammen, spiser middag hver dag sammen og gjør ting sammen. Vi prioriterer og liker å være mye sammen. Ellers har vi en del fellesprosjekter som forteller meg at vi elsker hverandre. F.eks har vi kjøpt nytt hus og planlegger hvordan vi vil ha det. Det er også en måte å vise hvor fint vi har det sammen. Og så blir det mye kos og klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå