AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg har møtt drømmemannen, og selvsagt måtte det skje før jeg var ute av forholdet med faren til barna. Saken er den at vi har slitt i åresvis og kun holdt sammen av hensyn til jentene. Så møtte jeg Drømmemannen i fjor vinter, og jeg vil bare være med han. Men jeg er låst med faren til barna ihvertfall i tre måneder til, kanskje fire, fordi han venter på ny jobb og bedre lønn. Først da kan han kjøpe meg ut slik at jeg blir fri. Ååååh. Noen med tips til hvordan holde ut? Anonymkode: 1f5b1...34e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Vet han om at du vil ut av forholdet? Anonymkode: 62c0c...c30 5 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Så du lurer mannen din til du får oppspart nok midler til å dra til elskeren? Kan underskrive på at det er den metoden de fleste kvinner kjører, er på mange måten standardmåten for damer som skal ut av forhold å loppe så mye penger de kan, før de flytter med elskeren. Anonymkode: 2097e...45d 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Tenk på barna Ikke oppfør deg som om du ikke kan komme deg fort nok vekk Anonymkode: 4f2cc...017 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 Trenger du å få pengene dine med en gang da? Kan dere leie noe og spleise på husleien? Har dere snakket med banken? Anonymkode: edeaa...285 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet han om at du vil ut av forholdet? Anonymkode: 62c0c...c30 De vet begge det ja. Han nye har fått tidsaspektet og vet jeg antageligvis er ute i løpet av mars/april. Han gamle lever muligens litt i håpet enda, men når polletten detter ned kommer han til å bestemme seg raskt. Vi har snakket om alt. Fordeling av unger, hus osv, så han lever akkurat nå litt i fornektelse. TS Anonymkode: 1f5b1...34e 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du lurer mannen din til du får oppspart nok midler til å dra til elskeren? Kan underskrive på at det er den metoden de fleste kvinner kjører, er på mange måten standardmåten for damer som skal ut av forhold å loppe så mye penger de kan, før de flytter med elskeren. Anonymkode: 2097e...45d What? Det er jeg som tjener mest av oss, så det argumentet må du lenger ut på landet med. Jeg forklarte i hi at vi venter på at han skal få høyere lønn i den nye jobben sånn at han kan kjøpe meg ut av huset. Jeg må jo bo et sted jeg og. TS Anonymkode: 1f5b1...34e 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenk på barna Ikke oppfør deg som om du ikke kan komme deg fort nok vekk Anonymkode: 4f2cc...017 Det er jo det jeg har gjort i de siste fem årene. Holdt ut med en jeg ikke elsker KUN av hensyn til barna. TS Anonymkode: 1f5b1...34e 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trenger du å få pengene dine med en gang da? Kan dere leie noe og spleise på husleien? Har dere snakket med banken? Anonymkode: edeaa...285 Snakket med banken ja. Alt i orden der. TS Anonymkode: 1f5b1...34e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo det jeg har gjort i de siste fem årene. Holdt ut med en jeg ikke elsker KUN av hensyn til barna. TS Anonymkode: 1f5b1...34e Jeg vet, men jeg mente nå helt på tampen til slutt. Det ooooser frustrasjon av deg her,og jeg forstår det kjempegodt. Bare smil og lek glad og fornøyd rundt dem, husk at du elsker jo dem og elsker sikkert å bo med dem? Uansett, de vintermånedene går nok fort, hold blikket festet frem mot våren og et barn i hver hånd. Anonymkode: 4f2cc...017 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #11 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet, men jeg mente nå helt på tampen til slutt. Det ooooser frustrasjon av deg her,og jeg forstår det kjempegodt. Bare smil og lek glad og fornøyd rundt dem, husk at du elsker jo dem og elsker sikkert å bo med dem? Uansett, de vintermånedene går nok fort, hold blikket festet frem mot våren og et barn i hver hånd. Anonymkode: 4f2cc...017 ❤️ Takk. Ja, det er frustrerende. Det er fortærende. Jeg elsker selvsagt jentene mine og vil de alt godt, men jeg kan ikke fake lykke mer med faren. Spesielt ikke nå lenger når jeg opplever forelskelse på nytt og hvor godt det kan være. TS Anonymkode: 1f5b1...34e 2
enkefru Skrevet 13. oktober 2022 #12 Skrevet 13. oktober 2022 Et halvt år er jo lite i denne sammenheng... dette fixer du/dere! 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #13 Skrevet 13. oktober 2022 Fjugur skrev (9 minutter siden): Et halvt år er jo lite i denne sammenheng... dette fixer du/dere! Vi må iallfall prøve. Utfordringen blir å diskret holde kontakten med han nye uten at faren til jentene merker det. Da blir det bråk. Da kommer jeg til å få juling. TS Anonymkode: 1f5b1...34e
Anonym90059005 Skrevet 13. oktober 2022 #14 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo det jeg har gjort i de siste fem årene. Holdt ut med en jeg ikke elsker KUN av hensyn til barna. TS Anonymkode: 1f5b1...34e Men det vet jo ikke barna dine, får en tro. Og fakta er at du fortsatt bor sammen med barnefar og dere er som en familie. Så han nye får du nok pent la vente i buskene i lang tid enda, også en god stund etter du har flyttet fra barnefar. Litt tidlig å konkludere med "drømmemannen" med en fyr du har truffet litt i skjul eller hva greia er. 7
Kristin70 Skrevet 13. oktober 2022 #15 Skrevet 13. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Da blir det bråk. Da kommer jeg til å få juling. TS Anonymkode: 1f5b1...34e Hvis du er redd for at han skal slå deg må du flytte med en gang. 17 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #16 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi må iallfall prøve. Utfordringen blir å diskret holde kontakten med han nye uten at faren til jentene merker det. Da blir det bråk. Da kommer jeg til å få juling. TS Anonymkode: 1f5b1...34e Mener du det bokstavelig talt, slår han deg? Anonymkode: 4f2cc...017 9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #17 Skrevet 13. oktober 2022 Kristin70 skrev (1 minutt siden): Hvis du er redd for at han skal slå deg må du flytte med en gang. Å, det VET jeg vil skje. Det er derfor det er så viktig at han ikke får greie på noe. TS Anonymkode: 1f5b1...34e 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #18 Skrevet 13. oktober 2022 Drømmenmannen? Hvor mange ganger i livet har du møtt han? Eksen var vel også det? Det fleste har jo flere ekser. Så stopp tanken din om drømmemannen, nå er du psykotisk; forelsket. Dette går over, så kommer hverdagen din igjen. Da jakter du på nye drømmemenn.... Sånn går dagene, tragisk med folk som holder på slik. Anonymkode: 9be77...796 11 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #19 Skrevet 13. oktober 2022 Om et halvår så har han fortsatt ikke fikset det..hva gjør du da? venter enda et halvår? Anonymkode: 51131...220 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #20 Skrevet 13. oktober 2022 Hvordan holde ut? Dette er det siste halve året hvor du får sett og være sammen med barna dine hver dag. Tro meg, du kommer til å savne det når du har flyttet ut. Forelskelse blekner og hverdagen kommer fort. Selv om du kanskje får det bedre selv så vil du for alltid gå glipp av en stor del av livet til barna dine. Og det er knalltøft! Nyt den tiden du har! Barna dine bør være viktigere for deg enn en forelskelse. Anonymkode: fd47a...2e5 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå