AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Er det andre her som liker at dama har litt hår der nede? Jeg syns det ser dødssexy ut når de har litt hår der nede og jeg syns det er deilig å kjenne hår mot ansiktet. Anonymkode: 8d2f7...4bb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 "Alle" liker barbert, men jeg liker at det er en liten busk der. Anonymkode: 8d2f7...4bb
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg liker ikke glattbarbert verken på meg selv eller mannen. Føler vi ser ut som prepubertale barn om alt hår er borte. Så vi er ikke så ivrige med høvelen noen av oss 😄 friserer litt en gang iblant bare for å holde det under kontroll 😄 Anonymkode: bfecb...529 7 2
feliek54 Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det andre her som liker at dama har litt hår der nede? Jeg syns det ser dødssexy ut når de har litt hår der nede og jeg syns det er deilig å kjenne hår mot ansiktet. Anonymkode: 8d2f7...4bb Jeg liker helst barbert men greit med liten busk. Stort sett få fjerner jeg også det meste på meg
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg elsker hår nedentil. Anonymkode: 04c8c...080
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Glatt er min Skatt. Av hår får jeg fnatt. . Anonymkode: da5dd...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Glatt er min Skatt. Av hår får jeg fnatt. . Anonymkode: da5dd...1ea Av prepubertale kropper du lar deg tenne I en celle på Ila fengsel du kan få henge Anonymkode: 7b1fb...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #9 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av prepubertale kropper du lar deg tenne I en celle på Ila fengsel du kan få henge Anonymkode: 7b1fb...dc8 Motoverføring er ditt game, du eier ikke shame. . Anonymkode: da5dd...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #10 Skrevet 13. oktober 2022 Mennesker som ikke klarer å vite forskjellen på et barn og et voksent individ som er barbert har et problem, og det er ene og alene den personen som har et problem. Har alltid barbert meg, kommer aldri til å slutte med det samme hva hårfetisj mennesker på kg måtte mene. Og menn som mener at kvinner som er barbert ser ut som barn blir automatisk luket ut lenge før klærene kommer av pga manglende IQ, for så dumme mennesker er igrunn fryktelig uattraktivt. Anonymkode: b494e...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #11 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mennesker som ikke klarer å vite forskjellen på et barn og et voksent individ som er barbert har et problem, og det er ene og alene den personen som har et problem. Har alltid barbert meg, kommer aldri til å slutte med det samme hva hårfetisj mennesker på kg måtte mene. Og menn som mener at kvinner som er barbert ser ut som barn blir automatisk luket ut lenge før klærene kommer av pga manglende IQ, for så dumme mennesker er igrunn fryktelig uattraktivt. Anonymkode: b494e...1ca Klokt skrevet. Argumentet du nevner forteller mer om avsender enn om voksne som faktisk velger å fjerne kroppshår. . Anonymkode: da5dd...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #12 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 13.10.2022 den 2.55): Er det andre her som liker at dama har litt hår der nede? Jeg syns det ser dødssexy ut når de har litt hår der nede og jeg syns det er deilig å kjenne hår mot ansiktet. Anonymkode: 8d2f7...4bb Jeg elsker en velfrisert busk. Liker ikke glattbarbert. Anonymkode: b654f...dd9 2
Rights Skrevet 14. oktober 2022 #13 Skrevet 14. oktober 2022 Litt busk er sexy. Dufter mer mus. Morsommere og gå ned å smake. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå