Typanonym Skrevet 12. oktober 2022 #1 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hei! Sliter med at senga mi er veldig klam, og lurer på om dere på Kvinneguiden vet om det er et problem som lett kan løses ved å bytte overmadrass, eller om det er rammemadrassen i seg selv som er problemet? Og er det i overmadrassen sitt fall en relativt billig overmadrass som puster å få tak i? Jeg driver og sparer til leilighet som blir ferdigstilt høsten 2023, og har nettopp kjøpt en rammemadrass brukt for å ha plass i leiligheta jeg leier til ny leilighet er innflytningsklar. Senga jeg faktisk skal bruke fra da står i boden, så å kjøpe ny seng igjen nå står ikke så høyt på ønskelista, spesielt siden jeg ikke eier varebil 🤭 På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #2 Del Skrevet 13. oktober 2022 Prøv og skift overmadrass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #3 Del Skrevet 14. oktober 2022 Kjøp eller lån en luftavfukter og sett den på soverommet. Anonymkode: 773d7...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Typanonym Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 15.31): Kjøp eller lån en luftavfukter og sett den på soverommet. Anonymkode: 773d7...6d4 Har kjøkken og stue/soverom uten dør mellom, står luftavfukter på kjøkkenet, hjelper ingenting på madrassen selv om den står på kontinuerlig avfukting 😅 føler det er litt begrensa hvor mange luftavfuktere jeg vil kjøpe og 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 24. oktober 2022 #5 Del Skrevet 24. oktober 2022 Ny overmadrass burde holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Typanonym Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 24. oktober 2022 Duff skrev (5 minutter siden): Ny overmadrass burde holde. Takk 😊 da prøver jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå