AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg overtok nylig en ny leilighet og har etter utrolig mye flytting av ting og tang endelig en rolig , aller første sofakveld i denne leiligheten. Når jeg da gleder meg til å nyte stillheten blir jeg overrasket av høye "klikkelyder" fra taket på kjøkkenet.. Trodde først det var kjøleskapet,- men når jeg gikk bort for å høre etter, hørtes det ut som at det kom høyere oppefra, og derfor mistenker jeg taket, kanskje ved siden av taklyset.. har ikke noe med lyspæra å gjøre.. Istad var det ustoppelig mange klikkelyder, og nå har det gitt seg i flere minutter.. og nå kommer og går lyden med mer stillhet i mellom.. hva kan dette komme av?? har nesten ingenting koplet til stikkontakten, kun kjøleskapet akkurat nå... NB; Jeg bor da øverst i 3 etg, ingen andre over meg. Anonymkode: e9e63...58e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 nei høres jo mer ut som elektriske lyder, veldig random lyd, har ingenting med dyr å gjøre. Anonymkode: e9e63...58e 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Ring åndenes makt. Anonymkode: ab8f1...9b0
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Rørene eller byggematerialet. Kulda som setter inn gjør at div krymper og da kommer det sånne lyder. Anonymkode: 1fa21...717 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 For sterk pære i? Anonymkode: bceee...2ea
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #7 Skrevet 12. oktober 2022 Sannsynligvis rør som lager lyden. Husker det kom slike lyder da det ble tappet vann der jeg bodde før. https://www.klikk.no/bolig/vedlikehold/klukkelyd-og-rare-lyder-i-rorene-kan-bety-problemer-6974038 Anonymkode: ac44e...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 Bor du i borettslag med felles fjernvarme, kan det komme fra rørene når de skrur opp varmen og slike ting. Kan høres ut som drypping også. Anonymkode: d96ce...fd8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #9 Skrevet 14. oktober 2022 Hos oss kommer det litt lyder i rørene når naboene bruker de. En liten klikkelyd, akkurat som om det «switcher» over. Noen ganger mange på rad, noen ganger helt stille og et og annet klikk. Hører det kun på vaskerommet der våre og fellesrørene går (rekkehus), men vet jo ikke hvordan det er lagt opp hos deg Anonymkode: 156eb...5a8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #10 Skrevet 14. oktober 2022 Kan det være vannstopperen du mest sannsynlig har under vasken? Den lager slike klikkelyder på mitt kjøkken. Anonymkode: 85404...57d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå