AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har fullført bachelor og føler jeg trenger en pause fra skole, så jeg bestemte meg tidligere i år for å lete etter jobb. Jeg har hittil søkt på mange, mange stillinger, og fått avslag på alle (kom til intervju på noen). Nå utvider jeg søker mer og mer for å få landet noe. Arbeidserfaring er uansett fint å ha selv om det ikke er noe jeg ønsker å ha en karriere innen. Nå sliter jeg med tanken på å søke feil jobb da... Jeg veit at butikkjobb ikke er noe for meg. Å konstant være "på gulvet" med kunder som kommer inn titt og ofte, er noe som er veldig stressende og utmattende for meg. Ikke har jeg den perfekte fysikken til å bære tungt og klatre opp hyllene med esker heller... Finnes det noen andre type "nybegynnerjobber" som kunne ha passet, som ikke er i dagligvarebutikk? Nå som juletida nærmer seg så blir det nok en del deltidsstillinger ledige, men jeg tør ikke å søke de i butikk i tilfelle jeg knekker sammen av slik jobb Anonymkode: 34c69...3e9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har fullført bachelor og føler jeg trenger en pause fra skole, så jeg bestemte meg tidligere i år for å lete etter jobb. Jeg har hittil søkt på mange, mange stillinger, og fått avslag på alle (kom til intervju på noen). Nå utvider jeg søker mer og mer for å få landet noe. Arbeidserfaring er uansett fint å ha selv om det ikke er noe jeg ønsker å ha en karriere innen. Nå sliter jeg med tanken på å søke feil jobb da... Jeg veit at butikkjobb ikke er noe for meg. Å konstant være "på gulvet" med kunder som kommer inn titt og ofte, er noe som er veldig stressende og utmattende for meg. Ikke har jeg den perfekte fysikken til å bære tungt og klatre opp hyllene med esker heller... Finnes det noen andre type "nybegynnerjobber" som kunne ha passet, som ikke er i dagligvarebutikk? Nå som juletida nærmer seg så blir det nok en del deltidsstillinger ledige, men jeg tør ikke å søke de i butikk i tilfelle jeg knekker sammen av slik jobb Anonymkode: 34c69...3e9 Har du vært i kontakt med vikarbyrå? Da jeg søkte jobber jobbet jeg midlertidig via vikarbyrå og fikk prøvd å være i mange forskjellige bedrifter og se hvor ulik kultur og miljø det var. Anonymkode: 9a383...ae7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du vært i kontakt med vikarbyrå? Da jeg søkte jobber jobbet jeg midlertidig via vikarbyrå og fikk prøvd å være i mange forskjellige bedrifter og se hvor ulik kultur og miljø det var. Anonymkode: 9a383...ae7 Jeg har laget profil hos en del forskjellige, og søkt på stillinger som dukker opp. Har ennå ikke fått napp noen steder enda 😕 Manpower la ut en åpen søknad nå nylig som jeg har tenkt å "søke" på, så håper jeg får prøvd meg gjennom dem! - TS Anonymkode: 34c69...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå