AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Hadde en venn over flere år som jeg skrev mye med. Vi bor i forskjellig land så det gikk år imellom hver gang vi traff hverandre. Alt var platonisk i kanskje 10-12 år, så utviklet det seg annerledes og vi hadde en kort «affære». Vi fant ut (jeg) at noe forhold ikke var liv laga så alt ble avsluttet og vi hadde ikke kontakt etter dette. Nå, flere år senere tar han kontakt og ønsker å skrive sammen slik som i gamle dager. Uten å treffes fremdeles da vi ikke bor i samme land. Jeg har et lykkelig forhold med samboer nå og er usikker på om «brevvennen» egentlig er ute etter noe annet, selv om han sier at han ikke er det. Hva ville du tenkt om du var meg, eller evt min samboer? Anonymkode: 0f3d6...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Næ. Fortid er fortid, du har gått videre, og det burde han også. Anonymkode: bc26b...32c 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Dårlig ide Anonymkode: 3ae70...3d5 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Nei. Slutt. Har han dame? Ikke greit hvis jeg var dama. Kos deg i ditt nye liv og ikke svar han. Dette er å gå over streken. Anonymkode: 8a5c4...fb6 1
Maskinfører Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Tja hvorfor ikke ? alltid hyggelig med brev svarer generelt er du dame og vært min samboer så syns jeg det hadde vært helt greit Endret 13. oktober 2022 av Maskinfører 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 Nei. Bare nei. Anonymkode: 8a6e6...e43 1
Helene1982 Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 Vet du hva jeg tror dette egentlig handler om? Jeg kjenner selvsagt ikke hele historien. Jeg tror denne typen har sent deg et brev som han åpenbart har brukt mye tid på, men som innholdet er: Skal vi være brevvenner igjen, og ikke "jeg kan ikke leve uten deg" Du sier at du avsluttet forholdet, og at han ikke er mannen for deg, i motsetning til mannen din, Likevel vil du at vi skal svare på om det er lurt at du blir brevvenn med en person som ikke betyr nok for deg til at du har kontaktet ham på årevis. Mitt råd er. Ta det som et kompliment. Jobb med ekteskapet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #8 Skrevet 13. oktober 2022 Fulgte magefølelsen her og sa ifra at jeg ikke ønsket mer kontakt. Det føles best slik. Hadde ikke likt det om min samboer hadde hatt slik kontakt med ei han tidligere hadde hatt en seksuell relasjon til. ts Anonymkode: 0f3d6...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå