Gjest Dolphina Skrevet 23. oktober 2002 #1 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har prøvd masse forskjellige deodoranter, men ingenting hjelper. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har du prøvd STOPP 24 som du får kjøpt på apoteket. Den skal tas på om kvelden før du legger deg og virker fra neste morgen og utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg syntees ikke stopp 24 har virket særlig på meg, og jeg var veldig plaget av svette. Nå har jeg prøvd ALUMINIUMHYDRAHEXAKLORAT (eller noe i den duren...) Det får du kjøpt resespfritt på apoteketer og koster ca 70 kr. Det er en gjennomsiktig vanlig deoflaske, med hvit merkelapp, med svart skrift og noe rødt på... spør du, får du helt sikkert denne. Den skal has på et par ganger i uken, kvelden over. Og det svir litt (mest i begynnelsen), men det hjelper!!! Jeg kunne ikke gå i annet enn sorte og hvite topper, og fikk store ringer under armene, men nå er jeg helt tørr, hele dagen igjennom!! Den er bare helt utolig! PRØV!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 23. oktober 2002 #4 Del Skrevet 23. oktober 2002 Den saken Linnie anbefaler er genial! Som hun sier så svir den litt de første gangene, men etterhvert blir det bedre. Og det hjelper som bare fy! Har vært en lifesaver for en hormonell nybakt mamma som meg i alle fall... Klem, Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 23. oktober 2002 #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 I min spede pubertet kan jeg huske at jeg brukte Yerka mot svette under armene. Det fungerte veldig bra. Så bra at jeg siden det ikke har tenkt over at svette kan vært et problem engang! Yerka får man kjøpt i "billigparfymerier". Jeg burde selvfølgelig heve meg over nivået til "gjest", men jeg tar et lite dykk ned dit vedkommende befinner seg for å si at det faktisk ikke er "mkay" med slike kommentarer. Jeg liker heller ikke svettelukt, men du kan være sikker på at jeg liker deg enda mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 23. oktober 2002 #6 Del Skrevet 23. oktober 2002 Er det ikke akkurat dette Silje_ gjør da????? Hun spør jo tross alt som råd!! Greit at du ikke liker det gjest, men herregud, prøv å behersk deg og si det på en litt "penere" måte?? Normal folkeskikk er det noe som heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 23. oktober 2002 #7 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg er ikke av de som stinker! Bytter gjerne genser og dusjer flere ganger om dagen og slik! Men det er ubehagelig og slitsomt! Men takk til dere alle med GODE tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. oktober 2002 #8 Del Skrevet 23. oktober 2002 Aluminiumblablabla har jeg ikke prøvd, så den kan jeg ikke gå god for, men har en Yerka-flaske stående i skapet, og er strålende fornøyd med den. Tror nok de to går ut på det samme, for Yerka skal også brukes om kvelden, og varer så i et par dager. Svir også litt i begynnelsen, men det er en vanesak....og du skjønner fort at det er verdt det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 23. oktober 2002 #9 Del Skrevet 23. oktober 2002 YERKA har gitt meg fantastiske resultater også, etter at kroppen ble litt forstyrret med tanke på svetting - nettopp i forbindelse med svangerskap. Jeg kjøper den gammeldagse flasken hos Estetique. Lykke til - og løp og kjøp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. oktober 2002 #10 Del Skrevet 23. oktober 2002 Aluminiumsklorid! *tommelen opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 23. oktober 2002 #11 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har slettet en del innlegg under denne tråden. Dette gjelder innlegg som startet med en melding fra en gjest som kom med særdeles usaklige kommentarer. Fint om reglene på KG følges i forumet. Hilsen Nala - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 6. november 2002 #12 Del Skrevet 6. november 2002 Nå har jeg kjøpt Yerka, men er et par ting jeg lurer på! Skal jeg ikke bruke deodorant dagen etter??? Og hva når jeg har trent på morningen, skal jeg ikke bruke såpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. november 2002 #13 Del Skrevet 6. november 2002 Du trenger kun å bruke Yerka ol. to- tre ganger i uken, alt etter behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 18. november 2002 #14 Del Skrevet 18. november 2002 Har tenkt å prøve Yerka, men lurer på hvordan det er forskjellig fra Aluminiumsklorid som det var snakk om over? Har ikke prøvd noen av dem så..noen som vet?? Er jo litt forskjellig pris (160kr for Yerka, og tror noen sa 70kr for Aluminiumsklorid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå