Gå til innhold

Er det mer kleint å snakke med en attraktiv person av motsatt kjønn (for heterofile) enn en mindre attraktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du det er mer kleint å ha samtale /holde øyekontakt med en attraktiv kandidat det motsatte kjønn (for heterofile) evt samme kjønn ( for homofile) enn en som ikke er så attraktiv?

Anonymkode: 15e02...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei 

Anonymkode: 72de8...0dd

• Liker 3
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det vært det?

Anonymkode: 8a532...37f

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om kleint er ordet jeg ville brukt, men det er kun en person som har fått meg til å snuble i føtter og ord fordi vedkommende var så kjekk.

Anonymkode: af286...b1f

Skrevet

Kanskje da jeg var 17. Nå som voksen er folk, folk. Tenker egentlig ikke over hvor attraktive en mann er når jeg prater. 

Anonymkode: 7a1db...16a

• Liker 2
Gjest PanteneProVVV
Skrevet (endret)

Ja. Man må late som at man ikke blir attrahert (uansett om man blir det eller ikke) og samtidig late som at personen man snakker med ikke er klar over sine fordeler. 

Endret av PanteneProVVV
Skrevet

Nei. Men jeg anser ikke en attraktiv person som en potensiell partner, før jeg har blitt kjent med personen. 

Det var det på ungdomskolen og videregående, men ikke etter jeg ble voksen. 

Anonymkode: b7c95...b77

Gjest AprilRyan
Skrevet

Bare hvis jeg er interessert i han og det blir jeg jo ikke bare av å se på noen. Kan bli tiltrukket av noen, men det er ikke av de såkalte kjekkasene uansett.

For min del handler det om hvor enkel vedkommende er å prate med. Det kan være kleint av andre grunner enn at man blir satt ut av at de er attraktive, men da gjelder det folk uansett kjønn.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Kleint? Nei, overhodet ikke.

Skrevet

Herregud ja! Så lenge det er en kvinne eller mann jeg er interessert i, så er det vanskelig å både prate og bevege meg normalt når denne personen er i nærheten. Snubler, mister ting i bakken, sier teite ting, rødmer litt. Er også en voksen og ekstrovert dame på rundt 40 så jeg vet ikke hvorfor det er slik. 

Anonymkode: ac14c...5d9

• Liker 2
Skrevet

Nei, men det mest kleine er alle kleine spm her på kg.

Anonymkode: b1459...efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...