AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Har blitt kjent med ei ny jente. La oss kalle det for et bekjentskap foreløpig. Hun er hyggelig og trivelig, og jeg føler vi har en grei kjemi. Trives rundt henne. Men det er noe jeg kjenner at begynner å bli litt slitsomt etter flere treff. Hun gjentar seg selv, og tar opp de samme temaene om igjen og om igjen! Eksempler på dette kan være at hun er glad i å turer akuratt det stedet, til at hun prater om at hun skal gifte seg til neste år. Noe vi har pratet om hver gang, og jeg har vist interesse for dette. Vi kan prate om ulike ting utenom dette selvsagt, men jeg syns det blir veldig gjentakende når det blir nevnt det samme hver gang vi møtes. Akuratt same orda. Hva tenker dere om slike mennesker? Noen med liknende erfaringer? :) Anonymkode: 34b2b...cc5 1
sommerkroppen Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg pleier bare å si at "ja, du nevnte det tidligere", så tar de fleste hintet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Styr samtalen over på noe annet. Kan hende hun ikke vet hva hun skal si, og så ender hun opp med å gjenta noen innøvde, trygge setninger. Anonymkode: 4536e...4cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #4 Skrevet 13. oktober 2022 Husker vel ikke hvem hun har sagt det til da Anonymkode: ecb5c...68c 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #5 Skrevet 13. oktober 2022 hva forsøker du egentlig å snakke om selv da? kanskje hun har problemer med å finne på forskjellige ting å snakke om hver gang, sånn at hun blir sittende og repetere seg selv hver gang? Anonymkode: 16cf9...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6 Skrevet 13. oktober 2022 Hun har kanskje ikke andre ting å prate om, eller kanskje du er en "vanskelig" samtalepartner... Hvis hun må stå for alt så er det jo ikke rart hun gjentar seg selv, hun gir opp. 😄 Anonymkode: 35b25...304 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har kanskje ikke andre ting å prate om, eller kanskje du er en "vanskelig" samtalepartner... Hvis hun må stå for alt så er det jo ikke rart hun gjentar seg selv, hun gir opp. 😄 Anonymkode: 35b25...304 vanskelig nei. Har lyttet å vist interesse hver gang,men når det aldri blir nok prat om det samme temaet, så går man såklart lei til slutt. Man gidder jo ikke repeat på repeat. Ts Anonymkode: 34b2b...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå