Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest denne boka? Har akkurat begynt på den, og selv om den er lettlest og morsom på en måte så går den inn på meg på en annen, så jeg blir litt rørt og satt ut også.

(Boken handler om en 30åring som mister mannen sin til kreften, og hennes vei tilbake til hverdagen. Før han ble syk ertet han henne mye med hvordan hun skulle klare seg uten han, og hun sa at han fikk skrive en liste. En stund etter mannens død finner hun 10 konvolutter som det står måneder på mars, april, mai osv, og i disse konvoluttene ligger "listen", som da altså ikke skal åpnes før måneden har kommet. En påminnelse i hver konvolutt, og alle kortene avsluttes med P.S. Jeg elsker deg.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest den nettopp, og ja, jeg syns den var både rørende og morsom :).

Skrevet

Japp, har lest den og likte den. Og tror jeg har startet en tråd om den her inne tidligere...

Viste du at hun har skrevet flere bøker? Har ikke lest dem ennå, men har dem på biblioteket i alle fall to av dem.

Skrevet

Ja, jeg leste bakpå boken at hun hadde "nok en gang" skrevet en fengslende roman blablabla, men har ikke satt meg helt inn i hva de heter og sånn. Bli ferdig med denne først, så kan jeg jo ønske meg de andre til jul. :)

Skrevet

Jeg kan tydeligvis ikke søke jeg, for jeg fant ingen tråder om boken i går. Nå finner jeg en hel haug, så det er tydelig at det er flere som har lest den. ;)

Skrevet

Jeg har også lest den. Synes den var både søt og trist. Ganske lettlest og underholdende og det er jo fint også :)

Anette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...