Gå til innhold

Hvis mannen din utga seg for å være homo på Twitter( bare på kødd), hvordan hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk en kompis til skrive at de var sammen. Hadde du bare ledd av det?

Anonymkode: dd355...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hadde ikke ledd, men hadde ikke brydd meg heller. 

Anonymkode: d3430...8cd

Skrevet

Hadde ikke ledd, han hadde virkelig måttet forklare meg humoren, hvorfor var det kødd og morsomt? Det var da bare tåpelig?

Anonymkode: 57060...819

• Liker 2
Skrevet

Ville tenkt at han var barnslig  og blitt flau av ham. De fleste som er på Twitter skriver om politikk og samfunn, ikke hvor de putter pikken.

Anonymkode: 07fea...7d5

Skrevet

Hadde nok tenkt det var barnslig men de får gjøre som de vil, ikke noe big deal 

Anonymkode: b56f7...b3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han fikk en kompis til skrive at de var sammen. Hadde du bare ledd av det?

Anonymkode: dd355...bdd

Hva skulle man ellers gjort, mener du? Dette er type udramatisk som om han hadde påstått han løp maraton eller noe.

Anonymkode: b4951...f04

Skrevet

Jeg hadde ville tenkt at han var en barnslig tosk . Voksen mann med dårlig humor 

Anonymkode: 4f15c...f64

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde jo lurt på hvorfor han syns det var så morsomt. Det å tulle med at man er homofil er jo ganske barnslig og oser fordommer spør du meg. 

Anonymkode: 9feb4...245

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

At han er homo.

Anonymkode: 82874...d4f

Skrevet

Jeg hadde stusset veldig på om han da også var en sånn som skrev skrekkelige kommentarer på for eksempel nettaviser og lignende. Hadde med andre ord blitt alt annet enn imponert. Tipper dere er veldig unge, ettersom dette er morsomt i 2022. 

Anonymkode: 3a395...ad4

• Liker 1
Skrevet

Det er jo veldig on brand med norsk kommentarfelt-humor hvor man er drittsekk mot minoriteter, fordi humor, fri vilje og ytringsfrihet. Du ser jo bare diverse tråder om transpersoner her inne. Oser av typisk norsk "humor". Hvorfor være snill og grei mot sine medmennesker, når man kan henge igjen på 90-tallet når man var mobbekongen i skolegården, for det var der mange peaket i livet sitt.

Anonymkode: d8691...d91

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde ledd og spøket videre. Regner med at det hadde vært en morsom situasjon rundt det, ellers ville han aldri gjort det.

Anonymkode: db2e8...9bd

Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Ikke en morsom humor, men hadde ikke giddet å bry meg om det. 

Skrevet

Flaut. Hva er humoren? Dater du sånne gutter som i den serien Hvite Gutter? lol

Anonymkode: 59bed...f94

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen heterofile menn gjør slikt på kødd vel, derfor hadde jeg tenkt at han faktisk var homofil. Trist, men muligens en sannhet? 

Anonymkode: 9fbd2...bed

Skrevet

Jeg tar henimot alt alvorlig så hadde antagelig laget drama. 

Anonymkode: e3b34...617

Skrevet

Jeg hadde blitt flau. Hva i alle dager er morsomt med å tulle med å være homofil? Utrolig teit 

Anonymkode: 61660...985

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ingen heterofile menn gjør slikt på kødd vel

Anonymkode: 9fbd2...bed

Jo , faktisk helt utrolig mange gjør det på kødd. Men når de er unge og useriøse. Voksne etablerte menn tenker ikke på å kødde med det. Hvorfor skulle de?

Anonymkode: cb440...824

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...